Det är gammalmodigt med böcker då det finns internet 
Du har en bult med en spårskruvsskalle på vänstersidan på styrsnäckan. Hissa upp bussen så att båda hjulen är i luften, och dra åt den, typ ett halvt varv åt gången. Prova sedan att göra fulla rattutslag åt båda hållen. Skruva åt spårskruven tills du känner ett litet motstånd i ratten och släpp ställskruven minimalt efter det. Så brukar jag i alla fall göra.
Men får jag gissa så är det styrstaget som går från styrsnäckan till pitmanarmen som är boven. Den kollar aldrig bilprovningen, då den inte syns utan att ta bort hasplåten. Styrleden som sitter mot styrväxeln får ju dubbelt så mycket stryk som dom som sitter ut mot hjulen.
Om du har haft bort pitmanarmen, så är det lätt att missa en fjäderbricka som ska sitta där. Om inte den sitter där eller är slut, så glappar pitman upp och ner. Det känns också som glapp i ratten.