Ja har sänkt min 62:à 2 hack bak. Men ja har ej kapat svärden. Tycker den e lite lite för hög men. Ja kör med 195:65-15 så de e ju ballong däck. Ska man satsa på att kapa svärden ell bara skaffa däck med lägre profil???. Med tanke på att den e sänkt 2 hack utan kapade svärd så är den ganska hoppig då den e stum i baken..
Tips o trix?? Bild kommer ikväll
Tackar på förhand/ Johan
Du har inte sänkt den mer än 1½ hack om du inte kapar och fjädring kräver lagen och kör man utan så kan man skaffa ett rep istället så slipper man ta med sig en barnfamilj till andrasidan
Dom däcken kör dom flesta sänkta typ1or med mindre profil ser inge vidare ut tycker jag och så är det fusk 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
hahah bra sagt, imon åker vinkelslipen fram då de hör ju jag
Men antar att de gör ganska mycke me kapade svärd?
Det blir mycket skönare åkning med kapade svärd också. Och jag kör med 185-65 med 1.8bar i däcken bak för att få ned så mycket gummi som möjligt i marken. Men då är min sänkt två inre. Men förra sommaren körde jag okapade svärd! Och jag upplevde de som en grym skillnad med kapade!
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Jag kör 3bar för då sliter man dom mindre 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Vad säger besiktningen om kapade svärd?? Har en 66a som är sänkt 2 yttre hack utan kapade svärd och där är ingen som helst fjädring bak. Funderar på att kapa svärden men vill ju inte behöva byta svärden när det är dax för besiktning!!
// dieselknackare
För mig sa de ingenting. Gör man det snyggt lägger dom inte direkt märke till det skulle jag tro om de inte är väldigt petiga.
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019