Hejsan e helt ny bubbla ägare är hyffsat van o skruva osv men inte med dessa bilar
så har lite frågor:
min blinkers säkring har fått för sig att sticka hela tiden
gjorde inte det när jag böt till mig bilen kan det vara dålig kabel?
känns som man skulle behöva göra om elen bitvis då det är ett enda virr varr av kablar fick med en ruskigt gammal ok gör det själv handbok som tydligen ej görs längre enl förra ägaren dock lite svårt att tyda vilka färger kablarna har i elschemat som finns i denna bok
tutan fungerar ej men tror jag hittat varför.en kabel verkar klippt till denna undrar varför?och hur skall jag dra en ny tuta kabel på enklaste sätt??Är det inte annars godkänt att ha en sok gammal tuta med(signalhorn som man trycker ihop en liten gummiboll för att få ljud?)
krängningshämmarstaget i fram ser ena fästet ut att inte va ordentligt skruvat
men vart o kännt på detta men går ej att rubba skruvarna alls har för mig att jag läste att dom flesta byter ut dessa mot några andra typer av hållare/infästningar men är ganska osäker när det gäller dessa bilar så rätta mig gärna om jag har fel?
vart köper man bubbla delar till vettiga priser?
tyckte jag såg en kille som köpt vita blinkers fram komplett med skruv till sin bubbla då jag har dom 2st små runda fram har inte dom som sitter på ovankant hjulhus vart får man tag i dessa?
titta gärna på bilder på bilen och mina övriga bilar här:
http://www.garaget.org/?car=298704