Behåll den ett tag till tills jag byggt färdigt mitt hus och har lite ekonomi till leksaker igen så köper jag den...
Hade tänkt att behålla den ett tag faktiskt. Hör du av dej när du är sugen bara!
Huvkråkan (damen) finns med på framsidan av tidningen Motor
Kolla föregående bild på sid 3.
Detta tillbehör kan man bara drömma om.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Det fick inte bli så långa utflykter bara.
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/eeb67278170745015509410800bbcb7d.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Detta lasträcke skulle jag kunna tänka mig att äga
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Det är bara att beställa hem, nytillverkas i USA.
Jag har en kontakt på ett om du är sugen. Inte så dyra men frakten kostar mer än räcket
REPRO Hazet mejslar.
VW Typ 2 1967
Fler Hazet Lådor.
VW Typ 2 1967
Såna här har sålts på Clas ohlsson för 10 år sedan.
Tror de såldes för 39:- för 5 st mejslar.
REPRO Hazet mejslar.
Beach Buggy -67, Passat W8 -02, Amarok -11, Porsche 914 -72 gul original, Porsche 914 -72 svart (ska bli original) , Porsche 914/6 -73 (Replica blivande 6:a) Ska bli grön
www.niklasgarage.com
Fy vad skönt det är att inte vara drabbad av samlarnoja...
Söker all info jag kan få om denna gjutform, har prövat den vid flera tillfällen och den funkar utmärkt
Söker all info jag kan få om denna gjutform, har prövat den vid flera tillfällen och den funkar utmärkt
En sån hade ju inte skadat att ha.
VW Typ 2 1967
folkamannen: pessarpress?
för nördparet...
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Du kan få infon av mej. Köpte en sån en gång från den nerlagda PIX-fabriken, de tillverkade choklad med vw-emblem 1958 till nån visning av någon ny kärra. Min form hade jag några år sen sålde jag den. Köpare var den på sin tid ökände Jonas Uhland. Nuförtiden är han visst i samma branch som kisavw.
Du kan få infon av mej. Köpte en sån en gång från den nerlagda PIX-fabriken, de tillverkade choklad med vw-emblem 1958 till nån visning av någon ny kärra. Min form hade jag några år sen sålde jag den. Köpare var den på sin tid ökände Jonas Uhland. Nuförtiden är han visst i samma branch som kisavw.
Kopieringsbranchen?
VW Typ 2 1967
Ja, kopiering av gitarrer.
Vem köpe du den av?
enligt utsago slängdes alla utan två som en anställd "stal" ur skrotbingen.
En av dessa är denna.
Undrar var den andra är, och hur eventuellt kartongen såg ut?
P-I
Ingen kartong på min heller. Köpte den av en snubbe i Lila Tidningen. (Blocket i papperform)
Din säljare ville nog bara haussa priset med den storyn.
Konstigt att ingen har mer info om dessa om det ny fanns så många på 90 talet
Jag menade inte kartong till formen utan till chokladen, eller gav dom bort formarna med cholkad till återförsäljarna?
Då borde det ju finnas masser med formar...
Försäljarens pris var marknadsmässigt men storyn kommer troligtvis från "mytomanen" Jonas, du vet vem.
Tack för all info.
P-I
Helpos sökarlykta.
En såndär har ja i orginallåda. Om någon är intresserad så kan ja nog sälja den innan den förfaller totalt ute i kallförådet.
Det är bara att beställa hem, nytillverkas i USA.
Var hittar man den sidan?
Du får väl söka på "roof rack" på www.thesamba.com/vw