En sånn här har jag ännu inte lyckats hitta.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tillbehör » Roliga tillbehör man gärna skulle vilja ha på hyllan eller i bilen.
En sånn här har jag ännu inte lyckats hitta.
ask kopp ? väldigt onödigt idag!
ask kopp ? väldigt onödigt idag!
Men på Hyllan kan den ju göra sitt till.
många tillbehör är väl onödiga.. men roligt att hänga dit!
Jag skulle ville ha en 25-hästare på hyllan i verkstan
Men en från 40-talet är kanske för mycket begärt?
En 40-talare skulle vara roligt, men det går även bra med en 53:a
Det har jag budat på en supertrevlig 49a men inte kommer ägaren till skott.
en sånn här ratt skulle jag vilja ha .
En sånn här hittade jag på Power Meet Hässleholm förra våren
Denna radion är top of the line för mig men 8000 $ pallar inte min plånbok.
Detta tillbehöret har jag aldrig sett eller ens hört talas om, vet ej om jag gillar det heller .
Detta tillbehöret har jag aldrig sett eller ens hört talas om, vet ej om jag gillar det heller .
Personligen fick jag en kräk-skvätt i munnen....
på tal om rökning, riktigt stabil ciggtändare:
En sån här varvräknare skulle ju vara fantastiskt trevligt att ha i Fastbacken...... Någon som har en över??
Oavsett skick....
Dom växer inte direkt på träd, om man säger så....
Skulle gärna ha en med röd nål i min normal notch, men, det känns som att det inte ens är lönt att leta.....
Jo, de ligger väl inte och skräpar i varje vedbod direkt, men man ska ju aldrig sluta hoppas!
Och, ska jag drömma mig iväg på riktigt..... Så skulle jag riktigt gärna hitta en sån här till T34:an åxå!
Dom växer inte direkt på träd, om man säger så....
Skulle gärna ha en med röd nål i min normal notch, men, det känns som att det inte ens är lönt att leta.....
Röd nål har jag i min Notch:
Fast, tyvärr tycker jag det stinker BMW om de två mätarna till höger, å de slår tyvärr inte i min värld.
Men, så länge du är nöjd, så ska du ju ha dem kvar. Är mätarna inkopplade?
Jag vill nog gärna påstå att VW-doften är ganska påtaglig.....
Varvräknaren såldes uppenbarligen som originaltillbehör 311 018 533:
Hastighetsmätaren är en TachoThomas modifierad (omgraderad) Typ 3 hastighetsmätare med tripp, i original ser tripphastighetsmätaren ut så här:
Rätta mig gärna om jag har fel, Per!
Hella har rätt, inga BMW-prylar. Varvräknaren är original och mig veterligen den enda VDO version för Typ 3 som tillverkats med röd nål. Hade tidigare den här monterad:
Det är en Gossen med grå tavla och vit nål, artikelnr 000 054 403. Den sitter numera i en av mina Varianter
ååå fasen... Då ber jag om ursäkt, och fyller skallen med mera nyttig info om typ 3. Men, jag må ju säga att de små vita sträcken mellan siffrorna i varvisen ser inte riktigt vw ut.
Å att den skulle vara uppmätt till 200 känns ju mera BMW. Vilken bil tillhör hastighetsmätaren original? Hur funkar det med wiren, och mätaren, visar den rätt?
Altså, skämmes påsen på för min del! Och kommer nog att vara på veckan ut!
Är den märkt med ett vw nummer på baksidan, eller är det bara vdo?
Och vilka nummer?
Måste ju ha koll när man går på marknad, så man inte går förbi en utan att bry sig
en sån varvräknare som du har i notchen där köpte jag av gösta rustas en gång och när jag sålde bilen till en norrman fick jag en massa klagomål i efterhand. för det var minsann inget till vw. ja säger då det....haha
en sån varvräknare som du har i notchen där köpte jag av gösta rustas en gång och när jag sålde bilen till en norrman fick jag en massa klagomål i efterhand. för det var minsann inget till vw. ja säger då det....haha
Rustas skulle aldrig sälja något som inte är till VW
Men Rustas kan ha fel han med...eller så är han färgblind.
Boxerville » Tillbehör » Roliga tillbehör man gärna skulle vilja ha på hyllan eller i bilen.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.