1

Tjena!

Ni som läste och minns mitt äventyr från i höstas,, så stack jag genom europa ner till södra frankrike (västkusten) för att surfa i min gamla Bay -72a!  Vi klarade det på ett ungefär! Åtminstone tills vi skulle hem.. vi kom ju inte heela vägen hem! när vi hade 80 mil kvar till sverige så dog bussen och den fick åka lastbil. Är fortfarande sjukt nöjd att vi klarade köra genom Paris samma dag som den hade pissat olja som fan i 30 graders värme.
Det slutade gott ändå!

Detta året är vi klart på det igen ICQ/ad Är väldigt ledsen att göra er besvikna men jag sålde den gamla baybussen och är numera inte en "riktig" folkabussägare.
Denna gången kör vi nämligen i en vw multivan -92a...vätskekyld....  Men jag tänkte att ni som vill slå ihjäl några minuter ibland och följa vår resa ännu en gång så är ni välkomna, trotts att jag är en jävla svikare som gör mig av med en fin -72a och skaffar en -92a ICQ/ad.

www.surfingtrip.tumblr.com var bloggen för Förra resan. Läs gärna om du inte läst den! börja bakifrån;)
www.surfingtrip2.tumblr.com  är kommande resans blogg! Än så länge håller vi bara på att fixa sponsring och köpt brädor osv,, men den 27e April drar vi.
Och nej, jag räknar inte med att bussen kommer hålla denna gången heller hehe. 

Hoppas alla kommer få en härlig vår med många schyssta mullemeck-kvällar!!

// Oskar

2

Hörru, svikare ICQ/ab
Svara när man ringer. Kan du komma inom hotellet med dina jobb kläder i nästa vecka?
Men kul att ni drar igen. Good luck

Medlem i Halmstad Luftkühlers

3

VwGoran skrev:

Hörru, svikare ICQ/ab
Svara när man ringer. Kan du komma inom hotellet med dina jobb kläder i nästa vecka?
Men kul att ni drar igen. Good luck

jag jobbade mannen! vissa arbeten får man inte ha mobil med ljud vetu ICQ/ad
ah de kan jag göra!