1

6V 77Ah
Stått sen i höstas då jag konverterade till 12V, så det behöver troligtvis en laddning.
Kollade mot en startmotor och den snurrade på fint.

Pris: 500:- eller kom med ett vettigt bud
Finns i Tomelilla alternativt Kävlinge/Lomma

/ Jonny
073-9349772

2

Eftar att en intressent frågade om jag kunde skickade det så har jag kollat runt och vad jag kan se så går tyvärr inte de.
Om någon har tips på med vilka företag man kan skicka ett batteri så mottages de gärna.

Passar på att säkna priset lite så att någon kan få gädje av det istället för att de bara ska så under arbetsbänken.

350:- hämtas i Lomma eller Tomelilla

3

Jonny B skrev:

Eftar att en intressent frågade om jag kunde skickade det så har jag kollat runt och vad jag kan se så går tyvärr inte de.
Om någon har tips på med vilka företag man kan skicka ett batteri så mottages de gärna.

Passar på att säkna priset lite så att någon kan få gädje av det istället för att de bara ska så under arbetsbänken.

350:- hämtas i Lomma eller Tomelilla

Bussgods borde väll gå utmärkt? jag har själv köpt batterier som jag skickat med bussgods.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

4

De skickar inte ett syrat batteri.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

25hpman skrev:

De skickar inte ett syrat batteri.

Just ja optima är gelbatterier.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65