*ironi *? 
*ironi *?
Jodå, jag förstod nog att det var ironi så jag lägger väl till en

GW.P
Jag röstar för att du släpper lös mig på att flytta upp nedre framvagnsröret samt att fixa lite tubbning åt dig...
Helt enkelt en pungspark till dom som retar dig för att bussen är hög......eller?
An offer you can´t refused 
hmmm... 
Tycker den sitter fint nu ja , tur att Sänke och jag inte fick i gång den på festen, den är ju fortfarande hel nu iaf.. 
Tycker den sitter fint nu ja , tur att Sänke och jag inte fick i gång den på festen, den är ju fortfarande hel nu iaf..
Tackar, jo det är den här höjden jag var ute efter så jag är nöjd, ner lite bak så
Har för mig jag försökte starta den en sväng också
Ser tight ut med mektid nu bara 
![]()
Ser tight ut med mektid nu bara
Har pojkarna i garaget fullt upp me sina egna??

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
GB skrev:
![]()
Ser tight ut med mektid nu baraHar pojkarna i garaget fullt upp me sina egna??

Fundera på om man skulle köra med mittensoffa i sommar, hade en tidigare men bytte åt mig en med bättre färgmatchning med Nisse nyligen,
blir dock felsökning om jag orkar då fällningen inte funkade på denna

Det var ju melodifestivalen ikväll så då passa det fint med ett garagebesök
Gummilisten till skjutdörren var trasig så den rev jag bort och ny införskaffades för ett år sen men blev aldrig av att montera den så jag åkte utan hela sommaren
för några veckor sen kika jag när Macke bytte på sin så med lite koll på hur man ska göra tog jag tag i detta idag
Dörren har fått sig nån smäll nån gång i livet... osäker om den sticker ut mer nu än tidigare men nu sitter listen där alla fall

Klart du ska köra med mellansoffan! Alldeles för få bayar, eller faktiskt bussar överhuvudtaget som åker med origginalsoffor!
Och, dessutom är det ju så att man kan sitta flera å resonera på nattkröken om mittsoffan är i, det är ju trots allt beprövat 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Klart du ska köra med mellansoffan! Alldeles för få bayar, eller faktiskt bussar överhuvudtaget som åker med origginalsoffor!
Och, dessutom är det ju så att man kan sitta flera å resonera på nattkröken om mittsoffan är i, det är ju trots allt beprövat
Jo så blir det nog, första planen var en enkel campinginredning men det blir lite mer dailydriver med soffor så man kan ta med mer än en unge åt gången
Ja nog var den soffan som satt i beprövad allt... lukta så mycket pungsvett så Demian fick ta över den istället 
Du vet ju iofs. inte vad den där soffan har varit med om heller...
Det vet jag. 
Du vet ju iofs. inte vad den där soffan har varit med om heller...
Det vet jag.
Noooooooooooo...

Ooooops... nästan en månad sen man var ut sist ser jag nu... time flies
Åkte ut igår kväll utan direkt plan, blev toe in toe out inställning och Macke som mekguru, tackar
Visade sig efter massa slit att ett av styrstagen var kasst men som tur var fick jag med ett nytt med spindlarna så det löste sig.
Sakta men säkert...
Så det var alltså därför de hade skickat med ett styrstag
De kände på sig att du skulle behöva ett...
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Så det var alltså därför de hade skickat med ett styrstag
De kände på sig att du skulle behöva ett...

293 2012-03-10 23:14:20 Senaste redigerad av GB (2012-03-10 23:48:36)
Melodifestivalen ikväll så det blev en sista sväng innan jag ska ut och svänga på annat håll i tre veckor
Växelföran´går fritt och jag verkar kunna växla igen, återigen tack Macke

Trevligt att vissa städer förstår att man förtjänar VIP treatment...

Får nog sätta någon sign på min också då...
Så man får parkera där nästa gång, menar jag.
Lite sista bromsmek och det var äntligen dags för en första provtur för året
Framvagnen slog i en gång när jag tog ett farthinder för fort på nervägen och däcket skrapa i vid en lite skarp sväng men annars gick det finfint.
Ja den ska ner lite bak och då åker framvagnen upp något så det blir lite bättre i guppen

Grymt stuk 
Nice dude! 
Ser kanon ut! Synd att vi redan hade åkt så du rullade in på MAX. Vad ska man göra när man har en övertrött 3årig dotter med sig...
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Tackar
ja det var synd Kalle men det går fler tåg