Ska skicka lite bilder på 12 volts grejerna som jag har monterat. Köpte växelströmsgeneratorsats från dalhems, så nu funkar laddningen som det ska. Skickar bilder lite senare.
Skönt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f8e757d6e5319bc2ac3a51ffddf37aaa.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Här kommer lite bilder, lite dåliga tagna med mobilkamera. 
Lite nya bilder, allt klart nu förutom glödstift till eberspächen.
Riktigt snygg! Jag har en liten fråga...vad är det för kromade fälgar som sitter monterad på de första bilderna på bilen? 
Ser ut som Empei 5-spoke
Det är Torque Silver, eller Torque Polerade/Kromade som ej har putsats på ett tag.
/ P
Ghia 1968
Okej, tack då vet jag! 
Hejsan det är Torque Silver 
Fälgarna och däcken kan vara till salu snart, nån som är intresserad?
Det är med polerat kant
Gillade själv plåtfälgarna mer än torque
.
Ska skaffa plåtfälgar till sommaren också
.
Här kommer en bild när takräcket är på 
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f2d477a1cf80120b5ed0fcb724434e5c.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Kommer lite mer bilder
. Nu börjar bubblan bli klar, lite små grejer kvar bara.
Den skulle måbra av lite rake typ 5cm ner fram
Om den inte ska slammas förståss 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Är det svårt att svetsa dit sänkningssatser fram? Eller finns det nåt lättare alternativ?
Finns färdiga framvagnar med sänksats att köpa. Kostar dock en slant. Annars släng ut en tråd på önskas köpes. Finns säker någon som har en färdig framvagn att sälja.
Ragtop 60 No name
Är det svårt att svetsa dit sänkningssatser fram? Eller finns det nåt lättare alternativ?
Inte är det så svårt heller med lite normal mekkunskap, finns guider lite överallt på nätet.
Trevlig bil för övrigt ! 
Tackar 
Bild på nya avgassystemet
En till bild
Ett Mexico motor sport... sånt rullar jag med också i dagsläget, låter lite roligare än orginal 
Ja, det e mexico helt ok ljud:-o
Nu har jag monterat en weber 32/32 förgasare i bubblan:-)
Måste bara dra en chokewire dit:-)
Förgasaren har jag köpt på laga.se, har suttit i en alfa 33 innan.
Tog isär den o rengjorde allt, funkar hur bra som hellst:-) man fick
lite weberbröl också, speciellt när man drar på för fullt på treans växel:-)