1

Det är riktigt roligt tycker jag att så många hakade på Boxerville direkt och att det kommer fram så mycket "nya" bilar, både objekt och färdiga.Och även att projekt tråden bokstavligen fylls på med flera byggen varje dag. Med nya bilar menar jag att de var inte med på MB,som trots allt många av oss här är ifrån, och att alla som skriver inlägg åxå verkar taggade för ännu en fin Volkswagen säsong. Med det här menar jag bara att jag är då mer meksugen än på länge och att åka runt på diverse träffar i sommar ser jag redan fram emot!

Lycka till i garagen , sätt på kaffet,tänk på säkerheten, öka volymen på stereon och sätt fart ! Det ska jag göra...snart. 

ICQ/ad Marcus

You´ll never know...

2

Håller fullständigt med dig !
Jag hade redan vw abstinens innan det här forumet drog igång och nu är det värre ändå Default/smile
Det blir garanterat ett ryck nästa vecka när jag blir ledig.

Vi får hoppas att trenden håller i sig för redan nu känns det som att det är Sveriges bästa VW forum.

3

Jepp! Go feeling från första stund! Det blir bra det här! ICQ/ab
Imponerad hur många Barndoors det dök upp på så kort tid...!

Buy the ticket, take the ride... - HST

4

Håller med, toppen med ett forum där det är lika åkej att köra thermos som att köra toksänkt ratlook, trots allt så är det ju ganska många som provat båda... ICQ/ab   Hoppas det hålls högt till tak och att alla fortsätter posta. Helt klart blir man taggad att ta sig till garaget för att meka!

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

5

Löf skrev:

Jepp! Go feeling från första stund! Det blir bra det här! ICQ/ab
Imponerad hur många Barndoors det dök upp på så kort tid...!

Kan bara hålla med, mer blir ju inte mer sugen på en Barndoor nu

6

Ja fan det ploppar ju upp ett nytt barndoor projekt varje dag.. Jag måste hitta en barndoor!!

7

Jag hoppas bara att jag inte blir bannad här för att jag ber Goopher lägga ut sin galna byggtråd på ett annat forum med. ICQ/ag

Kul med fler sköna forum.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

8

j:son skrev:

Jag hoppas bara att jag inte blir bannad här för att jag ber Goopher lägga ut sin galna byggtråd på ett annat forum med. ICQ/ag

Kul med fler sköna forum.

jag saknar den här med Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

9

Hur ofta får man bumpa trådar i babbel? Räknas det här som för tidigt?

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

10

Nej då, det är 3-års gräns på bumpningar i babblet så den gränsen klarade du med en knapp veckas marginal.

Buy the ticket, take the ride... - HST

11

ICQ/ag

12

Ika....hade du inte varit så ful hade jag friat till dig  ICQ/ae

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

13

Har fnissat en bra stund åt denna bump nu.
Finns ett par äldre inlägg att bumpa - men orka härma andras förträffliga humor...

Men det kanske hade varit en idé - en random bump från förr!

Nämen, så att...

Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld

14

Men inlägget känns fortfarande fräscht... ;-)

You´ll never know...

15

Helsings Smedja skrev:

Men inlägget känns fortfarande fräscht... ;-)

Ja men annars tror jag inte att tiden är ute i fall du vill redigera något.... ICQ/ad

Bubbla -62

16

woffe skrev:

Ika....hade du inte varit så ful hade jag friat till dig  ICQ/ae

Hade jag vart fri hade jag nog efter övervägande och ett par groggar på din veranda kunnat tänka mig att fula lite med dig också.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.