´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 110 111 112 113 114 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Har själv funderat om man skulle våga håla torsionsröret och svärden på dethär viset.Finns liksom inte så mycket annanstans där jag får bort mer än några gram åt gången.Nån som har erfarenhet/vet om dethär e safe?
Wompa skrev:Peter S skrev:Ha inga förhoppningar om att få köpa den.
Den är "känd" sedan tidigare.
Har passerat platsen till och från jobbet sedan 2006 och den står bara och förfaller.
Oräknerliga personer har försökt få köpa loss den, utan att lyckas.
Ägaren påstår att han skall renovera den. Varför man då låter den stå ute i högt gräs året runt är för mig en gåta.Var och kikade på den redan för 6 år sedan och bedömde den redan då som skitdålig och den lär inte ha blivit finare...
Tror snarare att ägaren ägaren får någon sorts kåtkick av att äga något som andra suktar efter.
Det är bara tragiskt att se den förfalla istället för att sälja till någon som i alla fall försöker rädda denFast tittar man på satellitbilder från 2010 så stod den inte där.
Är du säker på att det är samma pickis?100%
Ägaren hade beg-bilsverksamhet under många år och min egen teori är att han använde pickisen som magnet för att få folk att stanna.
Det stämmer att pickisen försvann under en period för ett par år sedan i samband med att bilförsäljningen upphörde.
Trodde nästan att den blivit såld eller att han gjort slag i saken och börjat jobba på den.
Icke så, utan helt plötsligt stod den åter uppställd för allmän beskådan, denna gång ännu närmare vägen och där stod den kvar även imorse när jag passerade.
Jag tyckte väl det var skumt att dens tod där när det ändå är en så vältrafikerad väg...
Hoppas ägaren kommer på andra tankar för jag fann pickisen i väldigt räddbart skick. Det var inte som en buss jag tittade på i helgen som var totalt slut i hela bottenplattan.
Har själv funderat om man skulle våga håla torsionsröret och svärden på dethär viset.Finns liksom inte så mycket annanstans där jag får bort mer än några gram åt gången.Nån som har erfarenhet/vet om dethär e safe?
Om det går sönder var det endå dags att byta ut det..
oftast är det ytterkanterna på en bit som bär lasten.. borde funka..
hittade en cool bubbla gömd i Scanias museum 

Åh jävlar!
Om det går sönder var det endå dags att byta ut det..
oftast är det ytterkanterna på en bit som bär lasten.. borde funka..
Måste ju gå att få det tillverkat i smidesstål eller titan om man ska borra sönder det sådär 

.
Hur va de nu....... dussinbilar 
Å samma färg gud vad tråkigt 
Ja, dussinbil.... Finns väl 14st rullande i världen om man skall tro Rikki James...
.
sambabussen med svensk reg.skylt, vart rullar den nu? är den såld utomlands? för regnumret stämde inte..
sambabussen med svensk reg.skylt, vart rullar den nu? är den såld utomlands? för regnumret stämde inte..
eftersom dom andra har Amerikanska skyltar(kalifonien) så lär ju bussen vara där....... 
den kan bli riktigt cool......
Fler bilder?
Dubbelhytt......
sista_bossen skrev:sambabussen med svensk reg.skylt, vart rullar den nu? är den såld utomlands? för regnumret stämde inte..
eftersom dom andra har Amerikanska skyltar(kalifonien) så lär ju bussen vara där.......
Mitt otränade öga kunde inte tyda oupplösta pixlar till att det var californiaskyltar 
Men bara för att bilden är tagen i staterna så behöver det ju inte betyda att den rullar där
Kommer den från sverige från början?
.

Me like alot.. 
Sidor Föregående 1 … 110 111 112 113 114 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.