1

An error was encountered

--------------------------------------------------------------------------------

Note: For detailed error information (necessary for troubleshooting), enable "DEBUG mode". To enable "DEBUG mode", open up the file config.php in a text editor, add a line that looks like "define('FORUM_DEBUG', 1);" (without the quotation marks), and re-upload the file. Once you've solved the problem, it is recommended that "DEBUG mode" be turned off again (just remove the line from the file and re-upload it).

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

2

Verkar vara något fel, samma när du skicka inlägg.

3

samma för mig, fast funkar om jag postar från telefonen...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

4

Det är bara att gå in på boxerville.se igen så har ditt inlägg kommit med om du laddat upp en bild från datorn kan du få redigera för att få upp bilden, har du gått tillbaka och försökt trycka fler ggr blir det dubbelpostningar dom raderar du bara.

Ta för vana att gå upp och kolla dina postningar så slipper du skämmas ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

5

Johan W skrev:

Det är bara att gå in på boxerville.se igen så har ditt inlägg kommit med om du laddat upp en bild från datorn kan du få redigera för att få upp bilden, har du gått tillbaka och försökt trycka fler ggr blir det dubbelpostningar dom raderar du bara.

Ta för vana att gå upp och kolla dina postningar så slipper du skämmas ICQ/ad

Hehe när jag skulle svara på denna tråd, så vart det samma, jag tryckte om och om igen, det visade sig jag råkade göra typ 4 inlägg  ICQ/ad

Så som du säger, det är bara klicka på tex index och sen in på tråden igen så ha det kommit upp ICQ/ab