Hej! Vill ha lite bilder på bubblor med Marshall kompressor, ska köpa själv en den här månaden så vill ha lite bilder på hur den ser ut i verkligheten 
Close but no cigar, Pepco du får nog skaffa mindre rem skiva om du vill ha ut mycke effekt ur den

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Hur kopplar man på oljan till kompressorn, några bilder? 
Det är väl den svarta slangen på övre bilden
Själv har jag ingen olja till den jag har och inte satt mig in i varför man måste ha det på dom små men det är ju snyggt 
Den behöver väl olja till lagrerna?
Det behöver den, alternativt att den är fylld med olja och du har någon sorts nivåglas.. dock är det lurigt då du inte märker om oljan läcker ut.. På den jag hade var det kopplat en slang från oljetyrckskontakten, till övre vänstra hörnet av kompressorn, anslutningen mot kompressorn var igenlödd och ett hål på ca 0,3mm(om jag minns rätt) var borrat igenom lödningen, detta gör att oljan droppar in i kompresorn, har du fullt öppet så överfylls kompressorn direkt. utloppet var i remskiveändan pekande bakåt, längst ner i botten på kompressorn, därpå satt en genomskinlig slang(för att kunna se om det fanns olja i den) som gick i en böj uppåt för att få oljenivån någon cm från botten.
Dom stora har rätt mycke olja i oljebaden oxo och då blir det lättare att ha koll.
Jag kommer o köra med denna. Vet nån vad hålet på baksidan är för nåt?
Det är inloppet i kompressorn,det kan du plugga igen.