1

Tips emottages tacksamt då jag försökt få ut oljepumpen ur blocket,men inte lyckats..Beställde en avdragare från Up North
och trodde i min enfald att det inte skulle vara någon match,men den vill inte ge med sig utan böjer avdragarens innerdel..
Vi har mekkväll på jobbet ikväll,så det vore schysst med lite tips,så kanske det går vägen..

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2

pompejus skrev:

Tips emottages tacksamt då jag försökt få ut oljepumpen ur blocket,men inte lyckats..Beställde en avdragare från Up North
och trodde i min enfald att det inte skulle vara någon match,men den vill inte ge med sig utan böjer avdragarens innerdel..
Vi har mekkväll på jobbet ikväll,så det vore schysst med lite tips,så kanske det går vägen..

Lossa bult/mutter som håller ihop vevhuset under och ovanför pumpen så går det nog lättare.

3

Testar det!Tack! ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

4

Tack,Stickan,gick ju hur lätt som helst då...så här efteråt känns ju frågan lite fånig när det var så lätt,men fånar mig gärna
bara man inte har sönder något..+ vinsten av att flera än jag kanske undrar och slipper ha sönder något...så tack igen till
dig och alla ni andra som underlättar mekandet med bra tips,ni är ovärdeliga!! ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..