Familjen växer men inte bussen. Söker en Combicamp i fint, besiktigat skick. Betalar bra.
// Anders, 0733-585750

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Köpes Combicamp
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Familjen växer men inte bussen. Söker en Combicamp i fint, besiktigat skick. Betalar bra.
// Anders, 0733-585750

Jag har en campalet..
finns i blekinge..
inte besiktigad.. men utan anmärkning dom senaste gångerna.. inte mycket som kan gå fel.. har påskjuts broms och nya däck! .
blir vid utfällning 4 ggr släpets yta.. dvs fäll baljans överdel åt sidan sen fäll upp tältet..4man/kvinnor sover i baljorna och har sas förtält likamycket till..
tältduken e funktions duglig men inte ny, solblekt..finns dock ny att köpa i danmark.!.
säljer för ca 5000kr för vagnen..
Hej
Jag har en Combi Camp från 1968, tillverkad i Danmark. 1964 började man med detta hos Combi Camp. Min är också obesiktigad men det lär heller inte vara nåt problem. Den har dispans från Bilprovningen att framföras i max 80 utan bromsar. All el är ny, jag drog nytt för 2-3 år sen.
Trevlig kärra som ligger som ett strykjärn på vägen. 2 reservhjulsfälgar ingår. Någon fuktfläck på innertältet. Specialsydd hätta av pressening att trä på hopfälld kärra vid körning i regn. Mycket trevlig vagn, enda felet är ena dragkedjan till förtältsflärpen är trasig på 10 cm. Annars i mycket gott skick, den är ju inte ny direkt. Snart 45 år gammal. P: 7.000:-

Hur ser en sådan ut? Jag har försökt att bildgoogla på Campalet men fick inte några träffar. Har du någon bild?
// Anders
Jag har en campalet..
finns i blekinge..
inte besiktigad.. men utan anmärkning dom senaste gångerna.. inte mycket som kan gå fel.. har påskjuts broms och nya däck! .
blir vid utfällning 4 ggr släpets yta.. dvs fäll baljans överdel åt sidan sen fäll upp tältet..4man/kvinnor sover i baljorna och har sas förtält likamycket till..
tältduken e funktions duglig men inte ny, solblekt..finns dock ny att köpa i danmark.!.
säljer för ca 5000kr för vagnen..
Ser plätträtt ut. Men Åstorp känns väldigt långt bort. Håller till i Stockholm. Hmm.
Hej
Jag har en Combi Camp från 1968, tillverkad i Danmark. 1964 började man med detta hos Combi Camp. Min är också obesiktigad men det lär heller inte vara nåt problem. Den har dispans från Bilprovningen att framföras i max 80 utan bromsar. All el är ny, jag drog nytt för 2-3 år sen.
Trevlig kärra som ligger som ett strykjärn på vägen. 2 reservhjulsfälgar ingår. Någon fuktfläck på innertältet. Specialsydd hätta av pressening att trä på hopfälld kärra vid körning i regn. Mycket trevlig vagn, enda felet är ena dragkedjan till förtältsflärpen är trasig på 10 cm. Annars i mycket gott skick, den är ju inte ny direkt. Snart 45 år gammal. P: 7.000:-
Googla på camplet så träffar du mer.
hepp Camplet hete den ju.. han jag köpte av sa alltid campalett
har inga bilderi nu läget då jag inte e en säljare
som alltid har bilder redo som vissa andra.... det finns att göra men en smidig vagn som rullar lätt, doch har den inte löstagbart kök som dom nyare...är har jag för mig en -77a. bara tänkte den kan ju åka nu, när jag nu kommer åka buss i sommar.:rolleyes: 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Köpes Combicamp
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.