1

Har en ratt + rattstång till typ 1 som ligger i skogarna i skellefteå.
Lite otympligt att skicka med bussgods.
Är det någon här som ska neröver landet och kanske passerar östersund eller sundsvall och kan
hjälpa mig med frakten?

Mvh Christer

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

2

Först en fråga, hur kan det vara otympligt att skicka med bussgods? Skoterboggies och 19" aluhjul går ju skicka, varför skulle inte en ratt med rattstång gå skicka?

Jag ska nog inte ner till Östersund, men mot Sundsvall, men inte förns slutet Maj. Men kanske är för sent?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3

Vikten är inget problem. den blir lite skrymmande samt att säljaren inte verkar jubla över att skicka den med bussgods.

Kan du ta den till sundsvall är det till stor hjälp.
Om någon annan i dom trakterna kan ta den tidigare så visst annars blir det jättebra.
Får jag lämna ut ditt telefonnr till han som har ratten.
Han heter Ingemar och håller på med vw.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

4

Annars kan han ju lämna den till mig, och jag kan lämna in den på bussgods. KLART! ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden