Hur mycket skall man dra ut nymonterade stötstångsrör när man monterar dessa så att de tätar lagom mycket,tror ej jag sett något tips på detta ämne förut i forumet,tacksam för input! 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Stötstångsrör..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur mycket skall man dra ut nymonterade stötstångsrör när man monterar dessa så att de tätar lagom mycket,tror ej jag sett något tips på detta ämne förut i forumet,tacksam för input! 
Det räcker med ca 4-5 mm i var ända.
Jag drog inte ut mina nånting och de tätar finemang ändå. mina va av typ "orginal"
/Emanuel
pompejus skrev:Hur mycket skall man dra ut nymonterade stötstångsrör när man monterar dessa så att de tätar lagom mycket,tror ej jag sett något tips på detta ämne förut i forumet,tacksam för input!
Jag drog inte ut mina nånting och de tätar finemang ändå. mina va av typ "orginal"
/Emanuel
Va bra att även du har tur ibland! 
Va bra att även du har tur ibland!
Haha ja ibland ska man ju ha de också. jag får stå ut med läckande ventilkåpor istället haha
hur är det med rostfria.. e dom bra eller skall man köpa original.. (har iofs redan rostfria)
och skall dom stretschas lika mycket??
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Stötstångsrör..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.