Hallåå gott folk ....
Är ny här inne o har precis köpt en Karmann ghia ..
Tänkt höra om de finns någon som har garageplats över ...Eller någon som vet något ställa som de kan finnas plats på ..
Bor i Lomma så runt om lomma funkar bra ...
Kul med fler ghior i regionen 
Hoppas man får tillfälle att kolla in bilen i sommar.
Tyvärr så vet jag inte om nått bra ställe att ha bilen på.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Visst kommer den att finnas ute på vägarna ,,, Kommer väl att titta ut till Hög ..När de e sommar åh sol vilket man hoppas blir snart ,,,,,Får leta vidare efter garge!!!
Hmm glömt lägga upp bild på bilen ju 
Jaha, det är den. Den provsatt jag i somras när vi var på sportswagen och köpte en annan ghia till min svåger 
Vackert med MFF blått 
Ghia 57
Jaja baby blå !!! Mff blå näää de e ju sport haha ....Jaså vilken köpte han ??? Åh köpte han den hos sportswagen ??? Han hade ju en brun eller vinröd oxå till salu för 49000 ....Blev lite sugen på den oxå fast de blir väl för mycke med 2 st haha 
Han köpte en gul 71a, "callook" stuk, med lite trevligare motor.
Den var inte på annons, den hade iof varit på blocket ett halvår innan men när vi köpte så stod den och skämdes i lagerlokalen bakom bilhallen.
Brevid den rosa/vinröda 71an. Den var faktiskt oxå riktigt trevlig, om man kunde förbise färgen 
Ghia 57
Välkomen... Va e de för ställe som säljer ghior, va lite nyfiken å veta vad de kostar också... (ska inte köpa, har ju redan, men bra veta ungefär vad de ligger i värde).
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Såg din ghia idag, när jag svängde in på jobbet 
Jag jobbar mitt emot AlfaLaval, på Lunds energi.
Vi får köra en liten ghiaträff där i sommar 
Ghia 57
Välkomen... Va e de för ställe som säljer ghior, va lite nyfiken å veta vad de kostar också... (ska inte köpa, har ju redan, men bra veta ungefär vad de ligger i värde).
Kan det vara det här stället
http://www.sportwagen.se/?
http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=7 … twagenahus