101

Tack för alla fina ord, det värmer i den snöblandade snålblåsten!

Fredrik.S skrev:

Vart har du beställt skjutdörrhandtaget ifrån för firma?

Jag hittade ett på TheSamba - det verkar inte finnas några som nytillverkar till sen splitt / tidig bay, inte vad jag hittat iaf.

"Daddy Cool"

102

Va fan, snöblandat?

Jag har hittat de rätta kromkanterna till dina handtag nu med skruven på sniskan.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

103

25hpman skrev:

Va fan, snöblandat?

Jag har hittat de rätta kromkanterna till dina handtag nu med skruven på sniskan.

Fan vad grymt! De ser ju mkt flådigare ut än de svarta... Och så har ju du en gummimatta till bussen min! Några planer på att komma uppöver snart?

"Daddy Cool"

104

Jepp, v. 21.

105

All heder, du har gjort ett grymt jobb med den bussen!

106

anton_e skrev:

All heder, du har gjort ett grymt jobb med den bussen!

Tackar så mycket - men jag har fått mycket hjälp. Nu rullar den iaf, redo för sommarens strapatser - tänkte bege mig ut och testcampa i helgen. 25HP - hör du av dig när du börjar närma dig Borlängetrakten?

"Daddy Cool"

107

I will.

108

goopher skrev:

Nu får man väl nästan börja säga att bussen är "klar" - även om helt klar blir väl en bil aldrig! Kör den dagligen, finslipar lite här & där. Känns riktigt bra!

Klar blir man aldrig, bara mer och mer suddig!  ICQ/ag

Äsch jag har inget "nytt" att säga, precis som "alla andra" är jag helsåld på konceptet, bussen och idéerna! Hoppas att våra vägar korsas i framtiden så jag kan få den härliga ynnesten att samtidigt som jag smakar av en kopp java kan jag klämma på framvagnen och inspektera hjulhusen!  ICQ/ad

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

109 Senaste redigerad av Fidde (2011-06-03 20:48:02)

Var på ett jobb i Dalarna i dag,vi stannade vid Statoil för att köpa vatten,möter herr goopher i dörren,kul!
Fick se bussen för första gången ute i trafik,den såg förbannat fin ut :)stuket och temat är helt rätt!

110

Jag såg en bild på bussen där du hade ett sol/regnskydd uppsatt på sidan och undrar var du fått tag på detta?

111

Sök på "the bus shelter". Ett företag i England. Bra snubbar! ICQ/ab

"Daddy Cool"

112

Hittade en bubbla kompis till din bay ICQ/ad
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/400522_230681640349337_100002225095361_510194_1942734114_n.jpg

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

113

Nice! Riktigt propert - lite knöligt att sitta där om det regnar bara ICQ/ab

"Daddy Cool"

114

Hur har det gått med denna i sommar? trodde ja skulle få smaka lite Bay java på BRC men såg ingen café buss  ICQ/ac

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

115

Man måste nog komma till bad camber för att få smaka riktigt kaffe!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

116

Och vilket kaffe sen!! Godare får man leta efter.  ICQ/ab

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet