1

Hej jag lackade om min 66 buss i sommras insåg då att nya liter behövs runt om hela alla fönster och dörrar.
men vad ska man satsa på dyra / billiga och klart jag vill ha några som håller och inte blir stenhårda direkt men vart hittar man de?
tänkte att de borde varit fler som varit ute för detta å kollat runt på nätet så låt höra lite erfarenheter å tips tack ICQ/af

Emmy
splitt buss -66 ( soldaten)
oskarshamns maffian

2

Jag köpte ett komplett kit från Status vw england. Lite dyrare än andra men kvalitén ska enligt vad jag läst på the samba och ssvc vara riktigt bra.

3

och du är nöjd med de då antar jag? får kika upp de

Emmy
oskarshamns maffian

4

Vet inte om detta är relevant eller ej då det gäller en typ1 men jag köpte lite gummilister både brazil och tysk. den billiga var otroligt svår att jobba med! nästan omöjlig. Nu funderar jag på att bita i det sura äpplet och slänga den billiga skiten. dum-snålt... Den som säljs som "Tysk" från Cip1.com var riktigt fin, lättarbetad och rätt storlek, tjocklek, och längd..

5

Jag köpte alla lister från classic vw och de skulle vara halvdyra med helt ok kvalité. De flesta var fel och vissa gick inte att använda, de grejer det stod wolfsburg west på var dock riktigt bra.

6

Har nästan bara wolfsburg west på min o då ä bra ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

7

lowang skrev:

Har nästan bara wolfsburg west på min o då ä bra ICQ/ab

vart hittar man dessa då?

Emmy
oskarshamns maffian

8

Lurv skrev:

Vet inte om detta är relevant eller ej då det gäller en typ1 men jag köpte lite gummilister både brazil och tysk. den billiga var otroligt svår att jobba med! nästan omöjlig. Nu funderar jag på att bita i det sura äpplet och slänga den billiga skiten. dum-snålt... Den som säljs som "Tysk" från Cip1.com var riktigt fin, lättarbetad och rätt storlek, tjocklek, och längd..

de e ju kvaliten ja e ute efter har förståt att man ska nog lägga lite mer för å få lite bättre å man köper ju bara lister en gång typ..

Emmy
oskarshamns maffian

9

en snabb googling...
http://www.wolfsburgwest.com/

68:a Early bay Pick-up
75:a Late bay Westfalia

10

putte skrev:

en snabb googling...
http://www.wolfsburgwest.com/

Samma som WCM, www.westcoastmetric.com, om jag inte är helt fel ute.

Jag har WCM på min bil och de är en dröm att montera och väldigt snygga. Hade något billigare först och de var ingen pick-nick att montera.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G