1

Har hyfsad koll på typ 1:or, men har sämre koll på typ 2. Har en arbetskamrat vars svärfar har en DH-79 som stått avställd på en loge sedan 1990. Nu ska tydligen logen användas till annat i sommar, så han har sagt att pickupen ev ska säljas. Enligt uppgift så ska den inte vara så rostig eftersom den bara gått i trafik i 11 år. Det sitter väl en insprutare i denna? Kan man få igång den efter så länge eller ska man sätta dit förgasare istället. Jag vet att det är omöjligt att säga vad en sån här kan vara värd eftersom jag inte har nån bild, men om den nu är så "rostfri" som det sägs, vad kan man tänkas bjuda? Sitter tydligen kapell på den också........

VW 1200 -60
VW 1300 -66

2

Oavsett vad många säger så är det klart att du får i gång en gammal insprutare, schyssta slangar överallt och skrapade jordpunkter så ska det inte vara några problem !

Sen priset.... allt emellan 1500-15000 typ . Vad är du villig att ge är väl det som är intressant ?

Åk och kika på den så fort som möjligt är mitt tips och bjud vad du har råd med . En pickis bör alla ha ! ICQ/ag

You´ll never know...

3

Instämmer !  ICQ/ag

Typ1-66   Typ1-69