Grenje skrev:Nej nej för helv...
Förvisso har väl Reinfeldt AB aldrig varit några av mina största idoler, men här kommer de då aldrig att kosta dej något, vettu. (eller någon annan heller för den delen) Däremot kanske du kan tjäna en Tjuga på möss-parkeringen bara för att jag är så jävla generös å trevlig. Du kan ju alltid låtsas som du hyrt ut den så får vi väl se om du får nåt betalt.
Strååålande affärsidéer!. Men ändå, att tappa plånboken så jävla precist att den första som hittade den var den enda felande länken i hela Tallåsen... Tja, jävla otur på min ära. Beklagar vår dåliga reklam.
Jag drar nog mera åt vänster än höger om jag får välja, vilket jag ju får....
Dää ä lungt dää, Kunn ju ha vare så att dom som hittat hästhandlarplånkan tyckte att dendär lägger vi in i öppenspisen för nytryckta lapp-tusenlappar å suspekta körkort brinner bra, så jag ä nöjd ändå :=)
Jag får välla mutas me en öl vid nästa garagebesök, eller som dynamit-Harry skulle ha sagt, -En öl, jo jag tackar! 
Dålig reklam kan man aldrig säga om Tallåsen, så många trevliga människor som bor där, och det är ju inte i alla "småbyar" som man lyckas välta järnvägsvagnar, så, de ska ni oxå ha...
Nog trachtalkat i tråden, nu återgår vi till übernõrdiga frågor gällande 68an.
Thomas, se till att den säljs på rot, då gör du en väljärning!
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden