Morrs!..
Är det någon som har en motorlucka till en 62 bubbla till salu?. På min bubbla sitter det en 64-66 lucka..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Motorlucka bubbla 62a
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Morrs!..
Är det någon som har en motorlucka till en 62 bubbla till salu?. På min bubbla sitter det en 64-66 lucka..
och hur f ser en sådan ut??
någon speciell färg?? finns ju en del som har flertalet liggande..kanske.
Det skilljer på nummerskylltsbelysningen och pressveck på luckan på ex 62 och 64 vad jag vet!!.. Kanske något mer oxå??
58-63 är lika......
Nej, där får du läsa på.
här är en hyffsad guide... men beakta att den är Amerikansk, så vissa avvikelser kan förekomma... men stämmer till största del..
och jag har en -58 lucka till salu om det är intressant... mer rätt än en -64:a i alla fall 
Vad begär herrn för denna lucka då?..
Nej, där får du läsa på.
Vad är det som skiljer 58-63??
Pressningen som avslutas vid näsan går längre ut på luckan på de tidigare än på de senare
Pressningen som avslutas vid näsan går längre ut på luckan på de tidigare än på de senare
Den pressningen försvann väl i samband med den lite bredare näsan som kom -64 eller?
25hpman skrev:Pressningen som avslutas vid näsan går längre ut på luckan på de tidigare än på de senare
Den pressningen försvann väl i samband med den lite bredare näsan som kom -64 eller?
Tänker inte lägga mig i....
eller?!?!?!
Men kolla länken som jag la in tidigare, så har du/ni svaret där... 
Kollade upp vad frakten skulle gå på ang motorlucka. Och det var lite väl dyrt,mellan 1100-1600kr beroende på åkeri.. Så jag får väl leta lucka här på Gotland i första hand. Tack för tippsen i alla fall.
jag har en -61 lucka! och frakten bjuder jag på 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Motorlucka bubbla 62a
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.