Söker efter bälten bak till min typ 1 -66 någon som har?
Midje, vattenfall, eller 3 punkts?
Fasta eller med rulle?
3 2012-02-18 12:55:22 Senaste redigerad av bjulle (2012-02-18 13:02:00)
Midje, vattenfall, eller 3 punkts?
Fasta eller med rulle?
Ja kan ju vara bra o skriva:)
Det ska vara 3 punkts helst med rulle
Då är det bara att mäta hur lång bältesremmen måste vara för att nå om det du ska ha i baksätet. Tänk på att du måste ha rullen nere i "grisekassen" som dansken säger.
Ok, men om man tar utan rulle blir det lättare då?
Ja, då kan du ju ha "änden" fäst uppe på C-stolpen....om det finns ett fäste där?
Ja det finns det
Ja, då kan du ju ha "änden" fäst uppe på C-stolpen....om det finns ett fäste där?
Har du några och sälja?
En djävla stack, men då de inte sitter i bilar är mått aldrig fel. Det är frambälten, men de kan väl lika gärna anpassas till baksätet?
Mest NOS.
Om du ska fästa ena änden på C-stolpen o andra änden ner mot tunneln, då blir det vattenfall. Ska det gå över knäna o ner mot ryggens infästningsbult också, då vet jag inte om det finns fasta?
Tror du jag frågar ut dej bara för att det är kul eller? Har du svårt att mäta, då går inte jag ut o mäter bälten till dej. Så stor avans är det inte på gamla bälten. Snart tröttnar jag kanske på dividerandet....
Jag har orginal 3-punkts bakbälten liggande. De är gråa och statiska, alltså inga rullbälten.
Slå en signal på [email protected]
Modern cars are nothing but visual pollution !
En djävla stack, men då de inte sitter i bilar är mått aldrig fel. Det är frambälten, men de kan väl lika gärna anpassas till baksätet?
Mest NOS.Om du ska fästa ena änden på C-stolpen o andra änden ner mot tunneln, då blir det vattenfall. Ska det gå över knäna o ner mot ryggens infästningsbult också, då vet jag inte om det finns fasta?
Tror du jag frågar ut dej bara för att det är kul eller? Har du svårt att mäta, då går inte jag ut o mäter bälten till dej. Så stor avans är det inte på gamla bälten. Snart tröttnar jag kanske på dividerandet....
Oj ursäkta att man frågar men tänkte ju att du är världsmästare på allt så det kan ju inte vara så svårt? Tack ändå söker vidare
Det är svårt att gissa åt andra. Mät o få rätt direkt. Men leta du på bara...