1

Hej, är det nån från Gävle trakten eller nån som passerar Gävle som ska till Västerås på veteran marknad i helgen ??
Som har möjlighet att ta med en motorlucka från Gävle till Västerås  ICQ/ab

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

2

jag ska dit. kan du få ut luckan hit så tar jag ner den.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

3

Om jag hakar på jn kan jag fiska upp den i stan Woffe!
Har dock inte bestämt mig än. ICQ/ab

Mera känd som jb...

4

Jag passerar Gävle och Västerås nästa fredag, den 24e alltså..
Kan ta med luckan då, men det kanske är försent?

5

JBlom skrev:

Om jag hakar på jn kan jag fiska upp den i stan Woffe!
Har dock inte bestämt mig än. ICQ/ab

samma här har inte bestämt oss till 100%, men åker vi kan vi ta med den

6

låter finemang.....då kanske det löser sig.
Derfla, luckan slut destination är  linköping......är det nåt du passerar kanske ??

7

woffe skrev:

låter finemang.....då kanske det löser sig.
Derfla, luckan slut destination är  linköping......är det nåt du passerar kanske ??

Tyvärr, åker på andra sidan Vättern..

8

Skall upp till V.ås från Linköping, kommer att övernatta hos brorsan i Sala (ca 200m från leksakshandlarn).

Så kan ta den antingen från Sala eller V.ås marknaden till Linköping.

Sten vW

9

jag tror luckägaren från Linköping ska till västerås själv, så transporten dit e viktigast.

JB &  t100r, ni kan väl hojta till så fort ni vet om ni ska ner

10

ser inte ut att bli någon Västerås resa för oss, tyvärr

11

jb skulle bestämma sig senast ikväll om han ska med. var lite tveksam då jag åker tidigt. har plats i kombin ner om du får ut den hit som sagt.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

12

Herrman och Olzzon ska ju ner hit för att hämta Olzzons motor. Kolla med dom!

13

Herman tar med den  ICQ/ab

14

Herman skulle inte till västerås imorgon
Så finns det någon annan som ska ner till västerås och kan ta med en motorlucka från woffe
vore jag mkt tacksam

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

15

8.00-15.00
Om jag minns rätt?

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

16

var det nån som gjorde något fynd? ICQ/ab

17 Senaste redigerad av fo_eldarc (2012-02-18 22:35:33)

fans inte så mycket att fynda

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

18

farsan hittade en JÄGAREN en bok tror den va från 73 va han skit glad öve,. själv shoppade jag en instruktionsbok till en late bay.

Bubbla -62
Buss -60

19 Senaste redigerad av jn (2012-02-19 10:03:31)

som väntat inga större fynd. det roligaste fyndet var en lp-skiva med hurriganes i nyskick med en gasserwillys 33 på omslaget! börjar bli en liten samling willysgrejer nu. snart dags att ge det ett eget vitrinskåp tror jag. vw-prylar såg jag nog inte en enda av intresse.

20

två tanklock till split för bra pris..... ICQ/ab
hittade en en-nits sarg till framlyse men utan skruvar eller nåt..-50 och tidigare satt de på va? sket i den med..
hittade lite roliga barnkläder till barnen, thats it

21

Nja... En nit satt längre fram med. Det ska väl stå Bosch uppe på o ha en centrumpil i bottnen också om den nu ska vara gammal.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

22

Det enda riktigt intressanta jag såg var en stor bild på en VW 411, nå'n sorts reklambild från 1969 skulle jag tro. Uppklistrad på en pappskiva och inte i perfekt skick. Ändå ville säljaren ha 400 kr för den så jag lät den vara kvar. En hundring kunde man kanske gett ...

Lieber Golf fahren als Golf spielen!

23

25hpman skrev:

Nja... En nit satt längre fram med. Det ska väl stå Bosch uppe på o ha en centrumpil i bottnen också om den nu ska vara gammal.

Nja... nu blandar du nog ihop det lite, Hella har en liten logga i en oval ring med en pil uppåt i nerkanten på sarjen, Bosch har loggan där uppe på sarjen, justerskruvarna sitter olika på Bosch o Hella. En nit upp till -52-53, sen 2 nitar sen kom väl en nit på 60 talet igen?

24

Jaa...just det. Men som du säger fanns en nit senare med. Har många såna i ladans mörker...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

25

Köpte en bok, besser fahren mit den volkswagen, svenskt tryck från 53. Med bokmärke. Intressant läsning. Samt 2 gummi"pluttar" till ramen för soltak. Säger som övriga, fanns inte på mycket.

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar