Köpes svetsplåtar vid stötdämparen, den med hål i och dubbelplåt h-v sida.
stenis
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » -56a bubbla, svetsplåtar h-v den stora vid stötdämparen bak
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Köpes svetsplåtar vid stötdämparen, den med hål i och dubbelplåt h-v sida.
stenis
Hejsan!
Jag har ett par såna plåtar liggande, maila för bild!
MVH: Hella
Det var då attans, har redan beställt av Dahlhems.
DYRT blev det.
Vill helst inte ha reda på vad du skulle ha för dina plåtar som sitter i karossen med hålet i för stötdämpar bulten, men får väl reda på det ändå.
Skit att man stressar så, vill ju bli färdig.
Bilden visar plåten där bocken står.
stenis
Det är aldrig bra att stressa!
Priset behöver ju inte vara det enda som avgör, passform och kvalité på pressningar är viktigare i mina ögon..... De "billiga" plåtar som säljs idag ser inte så kul ut alla gånger, mina är gamla ekonomiplåtar som har helt annan klass om man jämför med Dalhems bilder!
Ok, vad ska du ha för dem då?
stenis
Hej igen!
Nu har jag fixat en bild på dem, de är mycket bättre pressade om man jämför med bilderna på Dalhems hemsida, men det är eftermarknads ekonomiplåt så det är ju inte alls jämförbart med NOS plåtar! Efter decenniers förvaring har ytrosten slagit igenom i skyddslacken, men den ska ju ändå slipas bort så det ser jag inte som något större problem. De har även de lösa karossinfästningarna så man kan få dem på rätt ställe (jo, jag är lite skeptisk till hur Klokkerholm mfl passar in saker
). Jag vill ha 600:- för bägge sidorna tillsammans + ev frakt.

600 pengar för fyra delar låter ok för mig.
Pmar dig
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » -56a bubbla, svetsplåtar h-v den stora vid stötdämparen bak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.