1

Var och hälsade på en kompis förut idag och han hade en enkelhytt, 112 i med automat, hur vanligt är det. Personligen kan jag ingenting om dom bilarna, men jag börjar tycka mer och mer om dom.

2

har haft ett antal dubbelhyttare med automat enkelhytt däremot har jag bara haft 2 jag tror inte det är så vanligt förmodligen bara sålt i detta land eftersom 112 motorn i pickisar knappt sålde någon annan stans

3

Jag fick pickisen av honom idag, han tyckte den stod ivägen. Enkelhytt med glasfiberkåpa över flaket. Besiktigad förra året utan anmärkning. Ska bara fixa ett batteri och åka och hämta den efter midsommar. Synd att det inte satt dragkrok på den bara, men det får jag fixa senare.

4

Verkar vara rätt vanligt med automat i staterna. Om du får problem så kolla The Samba:s Vanagon-sektion

5

Tack för tipset. Ska väl åka upp och hämta den nån dag. Ska fixa ett batteri bara.
Det har ju varit midsommar, och en midsommar i Dalarna skojar man inte bort. Måste få ner promillen till under 5, sen bär det av.

6

På söndag bär det av, då ska jag ta lite bilder och sätta in. Har beställt besiktningstid på måndag, så förhoppningvis, så är den på vägen igen nästa vecka.