Jaha, 110 dagar! När jag läste detta gick jag tillbaks ner i garaget, så ikväll blev det en timme extra p.g.a. dig Mohawk;)
Jag å Drottz kommer i varsin bil och mitt stoora tält.
Välkommen...gud va kul det blir,,,
Jag och Riseabove ska dit. vi båda satsar på att vara klara med våra bubblor tills dess.
Skynda att boka om ni vill ha en plats på området! Det börjar bli fullt! Vi ha endast 100 unika platser där vi bjuder på en t-shirt. Det antalet är snart uppfyllt! Vi gör tyvärr inga undantag vem du är, det är de som bokar först som får plats.
Skynda att boka om ni vill ha en plats på området! Det börjar bli fullt! Vi ha endast 100 unika platser där vi bjuder på en t-shirt. Det antalet är snart uppfyllt! Vi gör tyvärr inga undantag vem du är, det är de som bokar först som får plats.
Fixat!
Hej alla,
jag har fått in lite betalningar som jag inte vet vem de tillhör. Är det någon som känner vid sig att man inte har skrivet något eller bara skrivet in ett bankkontonr iställer för namn kan ju höra av sig.
MÄRK BETALNINGEN MED NAMN! Det räcker med För och efternamn eller början till efternamnet om det inte får plats.
Anmäld
kommer bli skoj detta 
Jag har anmält mej och betalat
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab
Betalt men hela efternamnet fick inte plats 
Ja, nu har jag också krupit till korset. 
62 2012-02-13 11:40:05 Senaste redigerad av rs68 (2012-02-13 11:40:43)
Och jag har bokat 2 bilplatser
och betalt!
7 kraftkarlar från "Munka-Ljungby Luftkühler" anmälda och betalade! Men vi blir troligen fler...... Karavan anordnas från Ängelholm, uppsamling vid AD-centers parkering 06:00 lördag morgon!
Längtar? Svar=Positivt
Nu är 3 till anmälda och klara 
Jag och grabben anmälda i dag 
Ni är så välkommna allihop, vill bara upplysa er om Borås camping som ligger endast en kort bit ifrån träffområdet,
om ni hellre vill bo i stuga än i bil eller tält...se länk på hemsidan...
Fan blev lite sugen o dra söderut, en bit från Grängesberg, Men helt klart inte omöjligt!!

Fan blev lite sugen o dra söderut, en bit från Grängesberg, Men helt klart inte omöjligt!!
![]()
![]()
Nu när man har styrlapp, kört utan i 18 år!!!
Klart du skall komma ner Carlen. Ta med dig ett gäng från Dalarna så slipper du köra ensam 
Carlen skrev:Fan blev lite sugen o dra söderut, en bit från Grängesberg, Men helt klart inte omöjligt!!
![]()
![]()
Nu när man har styrlapp, kört utan i 18 år!!!
Ni kan mellanlanda hos mig på fredagen!
man kan mellanlanda hos mig med.. ja bor 1 mil från träffområdet.. om man skulle bli lite trött mot slutet..
kan även erbjuda en riktigt bra fylleväg till träffen sedan 
för er som är oroliga att det inte ska hålla eller att något kan krångla så kan jag erbjuda transport på dollykärra till min verkstad med pelarlyft.. Kan va skönt att veta.. mina bilar pajjar alltid.
för er som är oroliga, så kan jag erbjuda transport på dollykärra. mina bilar pajjar alltid.
Det låter inte direkt förtroendeingivande... 
Ja sa inte att ja skulle laga bilarna.. Men de finns verktyg och pelarlyft. Arbetskraften får man stå för själv.. jag är allt för dålig på att laga bilar.. Sånt håller ja bara på med på hobbynivå 
Har du en pelarlyft sa du??? vart brukar den fastna.. 
75:a Late bay Westfalia
för er som är oroliga att det inte ska hålla eller att något kan krångla så kan jag erbjuda transport på dollykärra till min verkstad med pelarlyft.. Kan va skönt att veta.. mina bilar pajjar alltid.
Bra att du har en lyft Kvist
funkar den med e det ju bra