Blir så bra de där Olzzon!!
Olzzon skrev:Nu står han på hjul igen! Angående motorn så grottar vidare med topparna, ska iväg på sätesjobb vad de lider så får jag se om jag får frigång mellan ventil och kolv efter det eller om jag även måste notcha ur kolvarna.
Ser bra ut herr Olzzon, jag han inte fixa dina plåtar idag, men dom är klar Måndag morgon!
Lugnt de tack för hjälpen! 
Ye vad händer här? Motorn är nere i Västerås för lite jobb för tillfället, kolvar ska notchas, kam ställas in och topparna ska få känna på lite slip, insugen ska matchportas.
Ikväll monterade jag nya Boge dämpare och Mckenzie förspännband, dom gamla dämparna var "lite" slut 

olsson... nu måste du ju få bort all smuts(läs extra vikt)... och se till att allt är blankt å fint.. precis som riktiga racers....

olsson... nu måste du ju få bort all smuts(läs extra vikt)... och se till att allt är blankt å fint.. precis som riktiga racers....
![]()
Vafan det är ju en ghettoracer, finnish kommer i andra hand
Nej men nästa år ska karossen lyftas och allting ska göras i ordning, bottenplattan ser inte rolig ut som den är nu och jag vill laga den rost som är i karossen och lägga ny lack på den plus en massa andra idéer som finns i skallen 
Gjort lite plats i motorrumet
Bakplåten kommer sitta med 4st dzusar sen.

Det är lite skit som har samlat här längst bak under åren 

Rensa det mesta och kapa bort överflödig dubbelplåt och listrännan
Var ner till Chic igår och fick presenter av Volksmasterhövdingen, de tackar vi för!
Vafan olsson fryser du 
De blir kalas de här Olzzon!
Fick?!? Fan får du grejer, själv får man släpa med sig skottkärror med sina hårt förvärvade pengar om man ska få nått i utbyte 
Vafan olsson fryser du
I garaget, ja! Har väl bara några plusgrader att stå och påta i
I sommar ska jag nog inte behöva frysa med all den där textilen 
slipa ner den där showlacken? 
slipa ner den där showlacken?
Blir du ledsen då jn? 
De blir kalas de här Olzzon!
Fick?!? Fan får du grejer, själv får man släpa med sig skottkärror med sina hårt förvärvade pengar om man ska få nått i utbyte
inget är gratis.... Olzzon har nog väldigt slitna byxknän
.... då känns det som om pengar är bättre 
Typiskt Herman och utnyttja småpojkar 
jn skrev:slipa ner den där showlacken?
Blir du ledsen då jn?
knappast, var lite ironisk. garagelack kallar jag det där. 
Låt inte fantasin skena iväg nu gubbar 
marcus ösd skrev:Vafan olsson fryser du
Plusgrader - Du är alldeles för bortskämd junior, vi får dra ned på värmepumpen lite !!
Olzzon skrev:marcus ösd skrev:Vafan olsson fryser du
Plusgrader - Du är alldeles för bortskämd junior, vi får dra ned på värmepumpen lite !!
Tss någon i familjen är för sniiken för att få upp en temperatur som överstiger 5 grader !!
hörde från säker källa att du släpade dig fram som zeb macahan efter dom senaste inköpen så helt oskyldig är nog inte herman ändå? 
hörde från säker källa att du släpade dig fram som zeb macahan efter dom senaste inköpen så helt oskyldig är nog inte herman ändå?
Haha you wish! Bruka allvar nu fröken nilsson innan jag lejer djungelpatrullen till Årsunda för att knäcka banjon din!
Tror du ska vara glad å snäll att farsgubben din iaf låter dig ta upp halva hans garage 
Tror du ska vara glad å snäll att farsgubben din iaf låter dig ta upp halva hans garage
Förädlar ska det stå va? 
jn skrev:hörde från säker källa att du släpade dig fram som zeb macahan efter dom senaste inköpen så helt oskyldig är nog inte herman ändå?
Haha you wish! Bruka allvar nu fröken nilsson innan jag lejer djungelpatrullen till Årsunda för att knäcka banjon din!
skakar tänder! 

jn skrev:hörde från säker källa att du släpade dig fram som zeb macahan efter dom senaste inköpen så helt oskyldig är nog inte herman ändå?
![]()
Slit dig ifrån Brokeback mountain nu och masa dig ner till chic Fidde! 
Fredde skickade precis den här bilden, det behövdes tas upp en hel del