1 Senaste redigerad av jn (2012-01-26 14:04:25)

som beskrivningen säger letar jag ett pedalställ till typ1. i princip vilket som helst men ett från 60tal med riktig gaspedal föredras. letar även ett handskfacklås till typ1. gärna det med lilla kromade knoppen och det får absolut vara patinerat. behöver även det lilla blecket den låser mot så slipper jag göra nåt eget.

maila, pm:a eller ring.
gärna norrut för jag kommer göra en resa efter e4 upp till umeå och skellefteå nästa helg.

070-2923919

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

2

Jasså, var det sån panik... ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

tänkte bara vidga vyerna men kolla gärna du. köper ju gärna allt detta av samma person för enkelhetens skull. har du dessutom det lilla tillbehörshandtaget till låsknoppen är det intressant.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

4

Det lilla tbh-handtaget har jag...  ICQ/ag De såldes genom EMPI, jag hittade två i en gammal Scania SJ-buss.

5

om det finns något mer tbh-handtag så är jag intresserad av ett sådant

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

6

Nja...hittade inget 60-tals ställ.

7

Jag har ett pedalställ. vet ej hur komplett, kan kolla i helgen.

8

maila mig gubbs med det ni har. men pedalstället bör vara komplett.

9

det har stått ett par typ1:or på skroten i Skutskär, kan hoppa in och kolla vad som finns. Tror nån var en 60-talare.

10

har grejat nu men tack ändå!