Hej,
någon som vet av någon firma eller hemma pulare som kan borra ur och gänga för pluggar på ett block i Gävle trakten? Gärna någon som vet vart och hur de ska göras då jag inte kan förklara för de hur de ska gå till... haha 
/Micke
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Fixa oljekanalerna i blocket i Gävle området
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej,
någon som vet av någon firma eller hemma pulare som kan borra ur och gänga för pluggar på ett block i Gävle trakten? Gärna någon som vet vart och hur de ska göras då jag inte kan förklara för de hur de ska gå till... haha 
/Micke
Dessa är det som skall ut och sen gängas och pluggas.
http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html
Synd att NPT gängtapparna kostar multum bara...
Det kanske finns någon snäll själ som vill låna ut gängtapparna?
Visstja glömde ju sms:a adressen, här har du http://www.118100.se/foretag/97663611/s … kaniska-ab 
På Tradera och eBay brukar man kunna hitta gängtappar till bra priser.
Jag ska nån gång köpa på mig ett sortiment av både pluggar och tappar,men det är ju inget som hjälper dig nu...
Olzzon hittade de MEN de hade fullt upp med jobb... men de blir väl till att vänta då. Minns du va du fick betala när du lämnade inte de? Kanske kostar mindre att köpa grejerna själv
Va billigt på ebay som sagt, beror va de blir för frakt då?
De färdiga kitten man köper med plugg så är de ju 7st 1/8 2st 1/4 och 3st 3/8 fast i guiden som de länkades till använde de andra pluggar och ett annat antal?!? Får man borra upp hållen större då istället då bara...
Tror jag har lösningen, du får ett PM när jag har busat färdigt med pojken 
Tror jag har lösningen, du får ett PM när jag har busat färdigt med pojken
Fan de är underbart att ha kontakt med er Chic-pojkar ni löser ju alla problem 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Fixa oljekanalerna i blocket i Gävle området
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.