51

Ratrod skrev:

Grymt bra så ICQ/ab
Helt underbar oval!

tackartackar de värmer ICQ/ag

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

52

Enligt mig ska du inte göra nåt mer med den, absolut inte sänka nå mer iaf ICQ/ab Så härligt och se, snyggt med röd däcks-rand också! De är så snyggt!!!

53

Andreas skrev:

Enligt mig ska du inte göra nåt mer med den, absolut inte sänka nå mer iaf ICQ/ab Så härligt och se, snyggt med röd däcks-rand också! De är så snyggt!!!

ne ja var upp en sväng i garaget nu och ja börjar faktiskt va nöjd med som den ser ut nu ändå ICQ/ab  vill skona plattan någorlunda från smällar och bulor ICQ/ad 
ja håller med dig, de är grymt läckert ICQ/ag

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

54

Kör lite med den innan du bestämmer dej. Kan sjunka lite till när allt sätter signåt liknande stuk jag vill ha på min, grym ICQ/ab

55

rs68 skrev:

Kör lite med den innan du bestämmer dej. Kan sjunka lite till när allt sätter signåt liknande stuk jag vill ha på min, grym ICQ/ab

aa ska göra de ICQ/ag tror den sjunker ner sig rätt fint  ICQ/ag  blir mer å mer nöjd med den som den ser ut. ICQ/ab  do it!  ICQ/ab

56

Blev ju bra som fan ICQ/ag

57

Kanon bra de där! Vill också ha en vit oval Default/smile

58

Kuus skrev:

Blev ju bra som fan ICQ/ag

Tackartackar ICQ/ag  ICQ/ag rätt så nöjd faktiskt ICQ/ab

59

MrIcka skrev:

Kanon bra de där! Vill också ha en vit oval Default/smile

Thanx ICQ/ag ja bara att införskaffa ICQ/ad

60

UPDATE!

Som ni vet så vela jag fram och tillbaka om ja skulle sänka den mer elr inte.
till er vill ja säga att ja gjorde det!  ICQ/ag
så numera ser den ut såhär, bilen är förövrigt så gott som klar inför sommarn! de ända ja vill få tag på innan är ett gäng pilar så de letas  ICQ/af

Och! ida var de väldans fint väder, då ja även fick sluta lite tidigare så passa ja på att skynda mig hem och ta ut den från dvalan och fota en sväng!  ICQ/af

se själva och tyck till vettja!  ICQ/ag

http://i40.tinypic.com/f455g.jpg

http://i44.tinypic.com/2552bmf.jpg

http://i42.tinypic.com/ouozf6.jpg

http://i44.tinypic.com/5obb0h.jpg

så nu tycker ja det vita närmast i bild kan ta och försvinna så man kan ut på vägarna igen  ICQ/af

Peace!
//Emil

61

Helt perfekt ICQ/ab

62

Underbart stuk! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

63

rs68 skrev:

Helt perfekt ICQ/ab

tack! ICQ/ab

Thomas Å skrev:

Underbart stuk! ICQ/ab

tackar Thomas! ICQ/ab

64

Mycket tjusig kärra med grym karaktär!

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

65

Suverän bil, bra jobbat...

66

Kalle skrev:

Mycket tjusig kärra med grym karaktär!

tacktack!  ICQ/ab

GustaF skrev:

Suverän bil, bra jobbat...

thanx! ICQ/ab

67

Dom är snygg i beige. Alldeles lagom sliten.

Det rullar inte många tidiga patinerade ovaler i Sverige. Den här får högt betyg av mig, dvs full pott. Just nu är den nr 1 på min svenska ovallista  ICQ/ab

68

I vanliga fall lider jag av en mycket svår form av "röd däckrand-allergi" men på den här bilen sitter det som en smäck. Mycket härligt åk!

"Daddy Cool"

69

Blev riktigt grymt Emil,
men i år får du fan visa dig lite på träffar ICQ/ad  också, det är ju två st bara i dalarn under en veckas tid.

70

Mycket fin bil men i mitt tycker får låg.. Men de går ju att ändra ICQ/ab

71

10/10 ! Tummen upp ICQ/ab

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

72

Demian skrev:

Dom är snygg i beige. Alldeles lagom sliten.

Det rullar inte många tidiga patinerade ovaler i Sverige. Den här får högt betyg av mig, dvs full pott. Just nu är den nr 1 på min svenska ovallista  ICQ/ab

oj man tackar! de där värmer väldigt mycket ICQ/ag tack återigen!

goopher skrev:

I vanliga fall lider jag av en mycket svår form av "röd däckrand-allergi" men på den här bilen sitter det som en smäck. Mycket härligt åk!

heheh tack så mycket!  ICQ/ab

73

Kuus skrev:

Blev riktigt grymt Emil,
men i år får du fan visa dig lite på träffar ICQ/ad  också, det är ju två st bara i dalarn under en veckas tid.

tack! ICQ/ag  ja de lovar ja! ICQ/ad  jasså vilka då?  ICQ/ad

Geten skrev:

Mycket fin bil men i mitt tycker får låg.. Men de går ju att ändra ICQ/ab

tack du, höja den kommer ja inte göra. då ja är väldigt nöjd med den som den är nu ICQ/ab

74

Flat4 skrev:

10/10 ! Tummen upp ICQ/ab

thanx!  ICQ/ab

75

Ska man åka oval ska det vara en 53:a, gillar den skarpt, helt rätt stuk!