Är på gymmet o tränar... Ett roligt sätt att bli trött på!
VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Är på gymmet o tränar... Ett roligt sätt att bli trött på!
Har precis grillat.
Friskt ute kan man säga.
Men härligt friskt, molnfritt, fullmåne och vindstilla.
Har precis lyckats rört ihop en gryta korvstroganoff med bacon i. (utan att den brände fast i botten) 
Har precis lyckats rört ihop en gryta korvstroganoff med bacon i. (utan att den brände fast i botten)
Grattis ! Jag lyckade med en fin korvstroganoff idag jag åxå.. 
Roadkill skrev:Har precis lyckats rört ihop en gryta korvstroganoff med bacon i. (utan att den brände fast i botten)
Grattis ! Jag lyckade med en fin korvstroganoff idag jag åxå..
Stämmer in i kören!
800g Falukorv för 15kr på Maxi idag så jag slog till och det hela resulterade i 7matlådor och en tallrik med korvstroganoff!
Det värmer en student hjärta det 
När vi ändå är inne på ämnet
http://www.youtube.com/watch?v=Tn57zV8TKKg

Tittar halvhjärtat på dokumentären på tvåan om rockens historia... trash metal är verkligen inte min grej... tidigare program har varit bra musik (även om jag inte aktivt lyssnat på "hårdrock"). Men trash metal suger verkligen... tycker jag... De flesta "hårda pojkar" är ju dessutom numera i "rullatorålder"...
Sitter och suger på min fläskläpp åsamkad av min makita skruvdragare igår kväll. Bra vrid och för nära med nyllet när det började gå tungt. Rookiemisstag.
Nu ska jag besiktiga biljäveln strax.
Svetsar vidare ...
Sondis - Har gångjärnet kommit?
Ja tack men det var tyvärr fel så det kommer som vändande brev !!
Det var ju fan...
Jag tyckte det såg ut att passa när jag jämförde med ditt MMS.
Ja dom ser ganska lika ut ... Men icke !
Kom nyss hem från garaget, har börjat riva i 68a bussen, fan jag har redan tröttnat skulle nån komma med en påse pengar nu så är det nära att jag gör mig av med den.
Kom nyss hem från garaget, har börjat riva i 68a bussen, fan jag har redan tröttnat skulle nån komma med en påse pengar nu så är det nära att jag gör mig av med den.
Skärp dig..! 
hemma och är sjuk , vinterkräkssjukan är inget vidare, totalt 6ggr inatt 
Drick Godmorgon Juice...den är godare att spy upp igen. 
jo det kan jag testa , hoppas bara att man inte gör det igen (har ingen röst kvar) 
vw raggarn skrev:Kom nyss hem från garaget, har börjat riva i 68a bussen, fan jag har redan tröttnat skulle nån komma med en påse pengar nu så är det nära att jag gör mig av med den.
Skärp dig..!
Ja efter att ha fått en funderare under kvällen så har jag vaknat till och insett att lite mer plåt så kan det nog bli bra igen 
Sitter och väntar på att snön ska smälta så man kan hämta hem en gammal buss!
Hoppas att den är så fin som den ser ut så den kanske hinner komma ut på vägarna i sommar 
(har ingen röst kvar)
Det gör inget, vi hör dig inte ändå 
kimboow skrev:(har ingen röst kvar)
Det gör inget, vi hör dig inte ändå
( jag skrattar i mitt huvud ) 
Firar fredagen med älgstek & öl! Fin fint!
Baby ribs bbq smak ska snart i ugnen, är gräsänklign ikväll 
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.