...Eller kyld luft så kan jag bara göra er uppmärksmma på att just nu visar min termometerjävel -37.2.
Jag som såg fram emot att få rasta skotern varje dag under de 10 pappadagarna man har med en nyfödd hemma.
Har inte vart varmare än -18 nån dag... 
Buuuu huuuu...... 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Lider med dig, inte med skotern men kylan - fy fan
hu, jag ska upp i er kyla om en dryg vecka... tveksamt om jag ser fram mot det...
kanske hunnit bli varmare tills dess... här i sthlm har det vart nästan -15...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Nästa vecka visar ju vädersidorna blida med bara -10....
Och ja Danne det är buhu med ny skoter som bara står. Visserligen kan den ju inte rasa då.... 
Minus 24,2 i uppsala nu. Va ut och satte i motorvärmarn nyss, satan så kallt det va
Va nån som ringde in till krister på P3 i går vid 4 tiden, han körde minsan skoter fast de va 30minus så ut å kör bá! dock hade han ju typ en hel garderob på sig 
Buss -60
Kör man skoter i -30 kan man börja ifrågasätta personens IQ, köldeffekten är enorm 
Havet värmer tydligen lite då för här på östra sidan av pölen har vi bara -28 grader.. 
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Kör man skoter i -30 kan man börja ifrågasätta personens IQ, köldeffekten är enorm
Hmm. Känner mig träffad. Var ett gäng från jobbet som körde skoter från Luleå till Gällivare för några år sen. Var -35 på morgonen. -30 när vi träffades och när vi fikat lite hade det sjunkit till -25.
Blir ju bara varmare. Klart vi kör! MEn ute på de milslånga myrarna uppe vid polcirkeln och Nattavaara så var det inte varmt.
När jag vaknade idag visade innetempen 15 grader. Trots nybyggt har huset lite kämpigt att stå emot kylan. Idag skulle man ha haft en kamin att elda i. 
David: Hehe, då får man inte vara vek!
Har åkt skoter uppe vid stugan i -15, då är det inte skoj nå mer 
När jag vaknade idag visade innetempen 15 grader. Trots nybyggt har huset lite kämpigt att stå emot kylan. Idag skulle man ha haft en kamin att elda i.
Bor ju i ett 30-tals hus. Hade nästan lika kallt. 16 grader på morgonen. Men bara att man är i liv i huset så har det gått upp till 19grader.
Men tofflor är ju bra.
Kunde iallafall konstatera att Alfans italienska originalbatteri inte pallade med en start i -35...
Har golvvärme så tofflor behövs inte och som sagt bara familjen är och rör sig så blir det varmare.
Och jag som klagade på frun att vi hade 22+i huset i morse.gillar inte när det e så varmt när jag skall sova... men så hade vi bara 15 minus ute.. och detta är ett gammalt hus från 58 där enda värme modden e 3 glasfönster.. annars väntar det på att jagsuck skall tillläggs issolera tak och väggar.. ja ja det blir kanske tid till det 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(