Söker breddade plåtfälgar till min -65, så 205/5 alltså
Söker främst i västerbotten/norrbotten så jag kan köra och hämta eventuella fälgar och slipper skicka fälgarna! Så sitter någon i Skellefteå med omnejd på breddade fälgar så är jag på! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Breddade Plåtfälhar
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker breddade plåtfälgar till min -65, så 205/5 alltså
Söker främst i västerbotten/norrbotten så jag kan köra och hämta eventuella fälgar och slipper skicka fälgarna! Så sitter någon i Skellefteå med omnejd på breddade fälgar så är jag på! 
omnejd och omnejd.....vet inte det.....men ja sitter i piteå och har 2st 6" breda 5/205 fälgar......intresserad??
omnejd och omnejd.....vet inte det.....men ja sitter i piteå och har 2st 6" breda 5/205 fälgar......intresserad??
Om inte han är intresserad kanske jag är det om du kan skicka dem med bussgods. Sitter det däck på dem? Är ventilen utåt eller inåt?
Jag har två st 5" breda 5/205 i Luleå.
Ventiler utåt och breddning utåt.
Vill inte sälja men byta mot två 15" bussfälgar 5/205 gör jag gärna.
Ja jag är intresserad! PM:ar dig
Fredde.B skrev:omnejd och omnejd.....vet inte det.....men ja sitter i piteå och har 2st 6" breda 5/205 fälgar......intresserad??
Om inte han är intresserad kanske jag är det om du kan skicka dem med bussgods. Sitter det däck på dem? Är ventilen utåt eller inåt?
dom breddar utåt och ventilen sitter innåt. Sitter inte däck på dem och kan skicka med bussgods.....
Jag har två st 5" breda 5/205 i Luleå.
Ventiler utåt och breddning utåt.
Vill inte sälja men byta mot två 15" bussfälgar 5/205 gör jag gärna.
vad skiljer bubbla och buss 15" åt??
vad skiljer bubbla och buss 15" åt??
Bussfälgarna ser lite kraftigare ut i looken och är lite mer ventilerande.

ok....sådana har ja inte....
David: Kolla in min profil......nöjd nu?? 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Breddade Plåtfälhar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.