jag är intreserad av ett hö-luftintags hörn ett träd har kramat sönder mitt
Vet en som har nos luftintag, tidig bay. Ska kolla om han släpper dem. Jag tror inte det är några problem.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Baywindow » Bay -71 skrotas
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
jag är intreserad av ett hö-luftintags hörn ett träd har kramat sönder mitt
Vet en som har nos luftintag, tidig bay. Ska kolla om han släpper dem. Jag tror inte det är några problem.
Hörru, Walle...du ska vara snäll. Jag har hämtat skåpdörren idag...
Hörru, Walle...du ska vara snäll. Jag har hämtat skåpdörren idag...
...jag menar så klart OM det blir svårt att få loss dom du har... 
när och vart skulle vi fara å skrota.. ?
maila mig kanske lättare än å babbla här..
jaa...vet inte riktigt. Det är min tråd, så babbla på!
Hur mycket lass fick ditt släp ta?
vilket av släpen menar du ? 
mitt biltransportsläp (som snart är bes.) får lasta 1050kg
svärfars stora släp får lasta 980kg
och så har svärfar ett mindre grönt som du nog har sett nångång.. vet ej exakt just nu vad det får lasta.. men lite mindre..
hur långt borta står bussen förresten?
ett alternativ till att skrota på plats är ju att ta hem hela på ett biltransportsläp, om nu bonden kan lyfta på den med traktor?
för den ser ut att sakna bakvagn..
Det var precis så jag tänkte också. Om släpet inte är hyrt kan man ju pyssla med det då o då, men är det hyrt brinner det ju i alla knutar på en gång.
Bussen står nån mil norr om Eksjö. Och hålen i taket tyder ju på att lastare finns...
Måste ändå köra med 2 bilar o 2 släp, varav ett med gallergrindar för alla lösa delar från liket som redan är avplockat + den renoverade motorn med växellåda som tillhör skåpet. Sen har jag en annan adress att besöka i grannskapet med, där jag ska hämta upp en splittframvagn. O då behövs det 2 släp.
25an, finns det en fungerande vindrutetorkar knapp på 71an eller om du har ligger? för det är väl samma som på min 68?
Ja, du...vet inte hur det ska se ut på en 68, men ev är det kanske bara knappen som skiljer o innanmätet är samma. Jag ska kolla på min -72:a o sen i hyllan om jag har nåt.
Hur funkar spolningen på den? Med elpump eller med bubbla-innovationen?
Tror det är som på bubblan, på min 68 är den helt svart knappen och på 69 är det målat på knappen för spolning och du förstår vad jag menar.
Jag kan slå till på golvplåt om du orkar kapa lös några bitar.
Nån hunka till bränslet erat är det väl värt.
Jag väntar på att vw freak ska få sin biltransport besiktigad, kommer att ta hem hela o skrota på hemmaplan i lugn o ro. OM den kan lyftas upp på släpet d.v.s.
Nu har jag inte läst igenom tråden. Men, är skärmarna fram räddningsbara? Är intresserad av hela delen, från fronten till b-stolpens grund.
Kan väl kolla på det när jag får hem skiten. Co-drivern håller sej undan...
Kanon, jag bokar båda preliminärt 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Baywindow » Bay -71 skrotas
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.