Riktigt snygg buss faktiskt.. Den är ju lite sänkt i baken
kan tyda på hårdhänta lekar.. Var en sväng i verkstan igår men såg varken tomten eller Göran.. Jobbar du inte på julafton? God jul alla här och ett riktigt gott nytt bussår
Ha ha då missade du tomten. Fick du inte mitt mms?
Göran var så sugen på en liten uppdatering på min buss och jag vill ju inte göra honom besviken.. Så här kommer den Göran..
Bussen är snart helt nerslipad och börjar bli klar för grund.. får se om man hinner göra detta innan Göran kommer hem 

Jag ser att du har gömt bakplåten...klokt. 
??????????????????????????????
Bakplåt = bakre motorrumsplåt. Comprende?
JAHA
fast min bakre motorrumsplåt är ju nästan ny
gömde den inte fick bara inte plats på bilden =/ har du sett att din split buss kommer upp om man söker på militär split buss /bilder/ på google ?? den är nästan ett av toppresultaten med..
Hola Senores!
Klockan är 08.00 här i Puerto Rico och solen lyser. Strax blir det frukost på ett litet fik som heter Los Pinos.
Tobbe, jobba på nu med bussen. Och hoppas du tar hand om Danskan där hemma också.
Mvh
Senor G.
JAHA
fast min bakre motorrumsplåt är ju nästan ny
gömde den inte fick bara inte plats på bilden =/ har du sett att din split buss kommer upp om man söker på militär split buss /bilder/ på google ?? den är nästan ett av toppresultaten med..
Å fan... 
Ha ha... första bilden har jag tagit av en buss i en snödriva. Bild 6 är jag i farten igen på en skrot, sen kommer min militär ambulans o Lasslo, men även Palten kommer med sen.
What???
Nu har man suttit pa en bat i Karibbean och vantat pa spanning for att kolla dit projekt men ingen uppdateringen.
Locket pa och chocka mig nar man kommer hem eller? 
Du skriver som en nysvensk, är du packad eller?
Hej hej.. nej du kommer nog bli chockad över hur lite som har hänt... Blev skickad till stockholm på kurs så jag har inte fått gjort mycket på pärlan.. Danskan mår dock lika bra som vanligt dock fryser hon en smula.. säkert 15 minus inne på verkstan BLÄÄ.. Hur har ni det då Goran ?
nästa vecka då är det bussen som gäller..
Du skriver som en nysvensk, är du packad eller?
Na du Tomas inte packad bara lite smalurig pa cerveza. Ar i Puerto Rico, pa semester och lite annat tangetbord,horru.
Hej hej.. nej du kommer nog bli chockad över hur lite som har hänt... Blev skickad till stockholm på kurs så jag har inte fått gjort mycket på pärlan.. Danskan mår dock lika bra som vanligt dock fryser hon en smula.. säkert 15 minus inne på verkstan BLÄÄ.. Hur har ni det då Goran ?
nästa vecka då är det bussen som gäller..
Usch det later ju svinkallt med 15 minus. Bla.... Tror jag stannar har.
Men da tar vi nya friska tag tobbe nar jag kommer hem. Har handlat med mig 2L rom som vi kan varma oss med om inte annat sa ar det ju gott.
Det var ju länge sen det uppdaterades här då? Händer det ngt 
67 2012-05-04 21:44:23 Senaste redigerad av 25hpman (2012-05-04 22:07:05)
Idag hände det något som har lite att göra med Enkronas skåpbuss. Jag var på skroten i Tollarp o fortsatte med demonteringen av -78 panelen. På hemvägen körde jag in på Spännarens väg i Tollarp för att återse stengärdsgården där jag en gång i tiden bärgade Enkronas skåp... 
NUUUUUUU är bussen grön 
boxerville är så instabilt att bilderna är omöjliga att få upp
kool!
Oj oj, snyggt! Orginalfärg? Nu är det ju bara finjobb kvar! 
Vilken snygg färg!!!
74 2012-07-13 21:10:15 Senaste redigerad av 25hpman (2012-07-13 21:11:19)
Lite bättre skick
än när den stod i stenröset...

Ja du 25hp det känns som om det var ett tag sen bussen såg ut så..
Löf: Nej det är inte en orginalfärg detta är en orginalfärg för carlsberg koncernen 
Vill passa på att tacka alla som hjälpt till under projektet. Så ett stort tack till Thomas du har alltid det jag behöver när jag behöver det och dessutom var det ju du som hittade bussen en gång i tiden 
Tack till Joel Linda Henke och Gustav som hjälpt till med förarbete och lack
och ett stort tack till Göran som eldar på när det känns tungt..
Tusen tack... Bug run 2013 here we come !!!