1

Hittade MB forumet i ett internet arkiv.
Ganska kul.

här är länken
http://web.archive.org/web/200810070041 … /index.php

2

Gruvborg skrev:

Hittade MB forumet i ett internet arkiv.
Ganska kul.

här är länken
http://web.archive.org/web/200810070041 … /index.php

Man kan bara se topics? inte innehållet i trådarna?

Get low, or die tryin

3

Nej inte alla. men endel går..

här är en tex.

http://web.archive.org/web/200810070120 … hp?id=6550

4

Varför stängdes sidan ner? Va ju inte med på den tiden.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

5

Finns trådar om de här på BV.
Men kort sagt.
Taskig stämmning å 1 man som bestämde allt.
Gjordes mycke ändringa på slutet som ingen utom skaparen gillade.
Å han blev sur när folk klagade å stängde forumet.

Typ så var de

6

Bajen skrev:

Finns trådar om de här på BV.
Men kort sagt.
Taskig stämmning å 1 man som bestämde allt.
Gjordes mycke ändringa på slutet som ingen utom skaparen gillade.
Å han blev sur när folk klagade å stängde forumet.

Typ så var de

Ja så kan man ju också förenkla händelseförloppet.......

7

Jaha

Kan man inte bara tycka, utan att du/ni måste ventilera er här. Om och om igen och för säkerhets skull en gång till.

Som att dra upp och prata skit om sitt ex hur intressant är det för omgivningen? Hon var kul skön att knu....a en gång i tiden men inte nu längre!!!!

Det var en gång i tiden Sveriges största och bästa vw forum, bra att acceptera och gå vidare. Tyck vad du vill.

Var varken med och startade detta gamla vw forum och absolut inte en av dom som sänkte det.....

Förstör nu inte detta goa vw forum..

Slut / Mvh T Klavhed

Har ingen bug, inte ens en Meanbug. Men jag har kalsonger. Boxer ville jag ha..........

8

Hallå! Nu gör vi så här tycker jag: det kommer alltid finnas flera åsikter om hur MB-forumet försvann, och det kan ältas i oändlighet. Jag tycker personligen att det var ett skitbra forum när det fanns, och jag var själv daglig & nöjd användare. Helt klart tråkigt att det försvann, oavsett orsak. Så snälla, lämna ämnet nu - detta är fortfarande en känslig sak och MB-forumet låg väldigt många varmt om hjärtat, inklusive mig själv. R.I.P!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

9

instämmer som talare ovan ICQ/ab

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

10

Mitt andra inlägg var svar på en viss Andreas inlägg, men som han nu tagit bort. Därför ser det ut som om jag "bara måste upprepa mej". Det enda jag gjorde var att hålla med föregående talare. Skäll på föregående talare istället för mej. Men se det går inte, för det är mej ni brukar skälla på...eller hur?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

11

Snälla. Nog nu, alla.

"Daddy Cool"

12

25hpman skrev:

Mitt andra inlägg var svar på en viss Andreas inlägg, men som han nu tagit bort. Därför ser det ut som om jag "bara måste upprepa mej". Det enda jag gjorde var att hålla med föregående talare. Skäll på föregående talare istället för mej. Men se det går inte, för det är mej ni brukar skälla på...eller hur?

Citera är en bra metod vid såna risker... ICQ/ad

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

13

Det är sant, men man tycker ibland att trådarna fylls med samma dravel, gång på gång när folk citerar varandra hela tiden. För att inte snacka om hur det blir när man citerar ett inlägg med många bilder...............astråkigt!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

14

Jag antydde bara att du alltid ska skriva på ett provocerande sätt.

15

25hpman skrev:

Och vad säger det dig !?

Sorry kunde inte låta bli Default/hmm

West Coast Volks
Attitude is everything !

16

det är svårt ibland när man inte fått sista ordet, eller hur killar   ICQ/ae

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

17

Sorry gubbar. Både OT och dålig stämning. Stänger tråden nu eftersom detta antagligen inte var vad Gruvborg var ute efter.

"Daddy Cool"