..har du en sådan som inte är alltför skabbig och vill sälja den till mig? Är snart det enda som saknas på min fina buss 
edit: hela inlägget.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Rutram till splitbuss köpes, inklusive A-stolpar, 2000 kronor?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
..har du en sådan som inte är alltför skabbig och vill sälja den till mig? Är snart det enda som saknas på min fina buss 
edit: hela inlägget.
http://www.classicvw.se/index.php
här har du frontplåt (och däcksidor som jag vet att du dreglar över )
Tack Marcus, om jag inte hittar en komplett front så blir det nog en sådan där nypressad rutram 
Vill du ha hela a-stolparna eller bara längs rutramen?
Tjenare Wille.
Det funkar bra med vilket som, mina dörrgångjärn sitter fast rätt bra i nuvarande så oavsett vad jag får tag på så kommer jag nog kapa ner till i stort sett bara rutramen. Finns det lite karm kvar ovanför dörren så är det kanon men inget krav.
..du hade möjligtvis inte en liggande och vill omsätta den i pengar i stället? 
..du hade möjligtvis inte en liggande och vill omsätta den i pengar i stället?
Ingen liggande. Men jag har en buss som står dumt till tyvärr. Exakt skick på just ramen vet jag dock inte, men ska inte vara så illa har jag för mig. Det var inte det jag tittade på noga när jag tittade
Sen finns det en till, men samma där. Ska se vad jag kan få tid att kolla upp. Brått eller?
Tjenare 
Nä det är inte bråttom, har du fler roliga delar liggande? Kanske lite lastrumsrutor och så? 
Nu har jag fått tag på en rutram, tack för svaren 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Rutram till splitbuss köpes, inklusive A-stolpar, 2000 kronor?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.