1

Söker efter främre golvmattan och mattorna under instrumentbrädan till min variant. Någon som har något över?

2

x 2  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Ingen? ICQ/ab

4

Om du inte hittar nån så kommer jag kanske att ha nån på en månad eller två.

Vill inte lova bort den riktigt än. Ska sätta in en ny mattsats. Men har lite jobb kvar innan jag vill byta ut mattorna mot nya. Rätt vad det är blir inte jobbet gjort och då vill jag inte lägga in de nya.

Men ge mig en månad eller två att vela så kanske. Åtminstånde golvmattan är ok. Bilen är en -67 fastback.

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

5

David, Luleå skrev:

Om du inte hittar nån så kommer jag kanske att ha nån på en månad eller två.

Vill inte lova bort den riktigt än. Ska sätta in en ny mattsats. Men har lite jobb kvar innan jag vill byta ut mattorna mot nya. Rätt vad det är blir inte jobbet gjort och då vill jag inte lägga in de nya.

Men ge mig en månad eller två att vela så kanske. Åtminstånde golvmattan är ok. Bilen är en -67 fastback.

Ok hör av dig om du vill bli av med dom, annars gör jag det om någon månad ICQ/ab

6

Har lite blandade mattor från fastbacken och en 69-varre. Ligger lite dumt till bara Default/sad

7

marcus ösd skrev:

Har lite blandade mattor från fastbacken och en 69-varre. Ligger lite dumt till bara Default/sad

Skulle va jättesnällt om du kunde gräva fram och kika vad som finnes! ICQ/ab