26

Inte är det jul och inte fyller jag år men i brevlådan låg ett stort vitt paket med 1000g mörker inuti.  ICQ/af
Doftar fantastiskt och har provtuggat några bönor och det lovar riktigt gott.  ICQ/ae

Riktigt frän etikett är så man skulle vilja ge bort några förpackningar till väl valda bara pga etiketten.
Men då skulle jag köpt fler än fyra.....  ICQ/ag

Tyvärr är droppin facket i kaffemaskinen kaputt så först koppen får vänta lite.  ICQ/ac

Tack för leveransen.  ICQ/ab  ICQ/ag  Default/lol  ICQ/af

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

27

När är det dags igen?

Abstinensen är rätt påtaglig och pga alla mina varma ord har fler fått ett kraftigt sug efter Gravrost.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

28

j:son skrev:

När är det dags igen?

Abstinensen är rätt påtaglig och pga alla mina varma ord har fler fått ett kraftigt sug efter Gravrost.

x2, mitt är nästan slut...

29

jag är på om det blir mer!

Nils, umeå

orange transporter DH syncro -86
vit transporter EH -86 reservdelsbil

30

Ja där ser du Jonas, rosta på lite mer nu för f.n  ICQ/ag  Det är ju fler än jag som har abstinens  Default/lol

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

31

alidhojd skrev:

jag är på om det blir mer!

X2

type1 68.  type2 73 type2 75 type25 83

32

jag har också slut  ICQ/ac

33

Jag missade förra vändan!!! Så häv dig in till rosteriet och bränn på några kg.  ICQ/ag  ICQ/ag

34

Nä, vad säger du Jonas. Är det inte dax för en laddning gravrost igen, våren är ju här o man vill sitta ute en god kopp java. Sätt fart på rosteriet vettja  ICQ/ag

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

35

buscollector skrev:

Nä, vad säger du Jonas. Är det inte dax för en laddning gravrost igen, våren är ju här o man vill sitta ute en god kopp java. Sätt fart på rosteriet vettja  ICQ/ag

X2  ICQ/af