Hallo.
Håller på och sätter tillbaka lite delar efter en uppfräschning i motorutrymmet. Nu när ja ska starta bilen så ja att förgasaren inge får nån soppa. Vad är troligaste felet? Att soppa pumpen är paj??
Mvh Stoffe
Ragtop 60 No name
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Förgasaren får ingen bensin.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hallo.
Håller på och sätter tillbaka lite delar efter en uppfräschning i motorutrymmet. Nu när ja ska starta bilen så ja att förgasaren inge får nån soppa. Vad är troligaste felet? Att soppa pumpen är paj??
Mvh Stoffe
smuts i soppaledningen / filtret ?
Nej nej de är rent. Grejen är ju att ja bara har tagit bort grejerna och gjort rent dom och sen satt dit de igen.
Förväxlat slangarna till pumpen !?
Njet. Tog kort på grejerna innan ja tog bort allt så de sitter rätt.
Kommer det soppa ur slangen då ?
Så där hade jag alltid på en av mina bubblor efter varje vinterförvaring eller längre stillestånd. Då fick jag suga fram soppa till pumpen innan jag satt på slangen med ingående soppa.
Aha då ska ja försöka med en blow job lite senare ikväll.
Å fy fasen det låter otäckt
yw
Ah måste man så måste man. Ja är inte den som är den.
Så där hade jag alltid på en av mina bubblor efter varje vinterförvaring eller längre stillestånd. Då fick jag suga fram soppa till pumpen innan jag satt på slangen med ingående soppa.
Tack för tipset. Funka ass bra ju. Nu funkar de som de ska.
Om man nu inte tycker att det är kul att stå på knä och suga och eventuellt svälja så kan man hålla för påfyllningen och trycka med tryckluft i tanken, men akta så att slangarna inte hoppar och att förgasarn inte flödaröver
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Förgasaren får ingen bensin.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.