251

Nisse skrev:

Bild på hur det ser ut på lite avstånd TACK!

-Det här är ju skitspännande!

ICQ/ag

Tar däcken alltså i skärmarna som det är nu?

Däcken tar inte i som den står på bilden utan där la vi den på träklossen, ska försöka ut och höja den lite så snart som möjligt och då kommer det bilder på helheten  ICQ/ab

252

Nisse skrev:

Jag ser att styrstagen också lär komma farligt nära marken...

De sitter väl underifrån på de där spindlarna..?

Jepp,  underifrån och dom ligger i samma  nivå som framvagnen som det är nu så det gäller att planera körningen  ICQ/ag

253

ICQ/ag  ICQ/ag  ser ut som min.....

Säger som Nisse mer bilder!!

Jan Jacobsson Borås

254 Senaste redigerad av GB (2012-01-12 10:12:03)

jj64 skrev:

Säger som Nisse mer bilder!!

Ska du säga...  ICQ/ad
Sugen som fan att åka ut och få till det lite bättre men tid och ork  ICQ/ad  ska se om jag kan dra ut en sväng imorgon så den slipper stå på en träkloss på festen  ICQ/ae

255 Senaste redigerad av GB (2012-06-21 06:18:24)

Sänksatserna på mitten...

ICQ/ad

256

Höjde upp den lite men måste höja den lite till för att det ska bli körbart så jag hoppas jag har justering kvar så det räcker Default/hmm  men orkade inte böka mer idag  ICQ/ae
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/885063.jpg

257

Touch down! Ser grymt ut Göran. Ska bli kul att få spana in den imorgon ICQ/ab

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

258

Det där ser ju åkbart ut!  ICQ/ag

Ingenting tar ju i marken!

ICQ/ad

259

njee... både framvagn och däck kommer med stor säkerhet ta i på den höjden.. ett par centimeter ska jag se om jag får upp den  ICQ/ab

260

GB skrev:

ett par centimeter ska jag se om jag får upp den  ICQ/ab

...sa flickan.

261

Nisse skrev:
GB skrev:

ett par centimeter ska jag se om jag får upp den  ICQ/ab

...sa flickan.

ICQ/ae

262

Mogna festdeltagare... ICQ/ad  ICQ/ag
http://i42.tinypic.com/2aqfc4.jpg

263

SPRITZE KLAUS!

264

GB skrev:

Mogna festdeltagare... ICQ/ad  ICQ/ag
http://i42.tinypic.com/2aqfc4.jpg

Med din avatar, får du sådant klotter ICQ/ab

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

265

Ja det är väl så surfinsafari  ICQ/ae
Har vart riktigt sugen att se om det går att höja den nog mycket så den blir körbar men en garagefest där man kom hem halv fem på morgonen och två nätter i stockholm (som det blev lika sent...) i veckan så är man inte på plus här hemma  ICQ/ad  hoppas det är nått skit på tv ikväll så man kan smita ifrån  ICQ/ad

266

Jaha, tanken var att smita ut i garaget en timme eller två för att höja upp den två hack som borde vara nog men det var lättare sagt än gjort då kulbultarna bottnade när man höjde så framförallt övre sänksatsen var ett helvete att få upp sista hacket  ICQ/am  som tur var var Macke där som stundtals skrattade åt mig och stundtals hjälpte mig, kul att man kan roa nån... tack  ICQ/ad  Default/lol

Så efter 3-4 timmar så är den höjd så högt det går fram och då har jag ca 156 till dropplist och 6 cm till backen från framvagnen...
Demian insisterar att den måste ner lite mer bak..  ICQ/af
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/888183.jpg

267

Ser kanon ut Göran. Tror också det kommer bli ännu bättre om du får ner den lite mer bak så den kommer i våg. Då kommer den se ännu lägre ut ICQ/ab

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

268

Kalle skrev:

Ser kanon ut Göran. Tror också det kommer bli ännu bättre om du får ner den lite mer bak så den kommer i våg. Då kommer den se ännu lägre ut ICQ/ab

Tack, jo det kommer det, fast kofångaren kommer även lite högre upp då... jaja, det blir nog bra till slut  ICQ/ab

269

GB skrev:
Kalle skrev:

Tack, jo det kommer det, fast kofångaren kommer även lite högre upp då... jaja, det blir nog bra till slut  ICQ/ab

Du får väl sänka kofångaren också då!!! Default/lol

270 Senaste redigerad av Demian (2012-01-23 12:47:17)

Med den där raken, så sitter nog bakre stötfångaren högre upp än en originalhög buss   ICQ/ad

271

Ååååå va roliga ni är då...  ICQ/ad  ICQ/ag

272

Höghus!?

ICQ/ab

273

Blir ju riktigt snyggt!

Bäj is thö gräj!

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

274

Shit, du borde ju hyra ut bussen till Svenska skidlandslaget så kan dom ha den som höghöjdsträningsbuss... Default/lol

Buy the ticket, take the ride... - HST

275

Jag röstar för att du släpper lös mig på att flytta upp nedre framvagnsröret samt att fixa lite tubbning åt dig...
Helt enkelt en pungspark till dom som retar dig för att bussen är hög......eller?

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P