som vanligt e de mitt fel icka
men sen kan jag tycka att man inte ska se det perfekta motorn som det nödvändiga målet när man bygger sin första maskin.
i många fall är det "failure" man lär sig på, och ska man kliva in på fullt överladdad 2332 med sprut direkt är det inte många som törs trimma på då de snabbt kan bli dyrt...jag tror man nog kan ha ganska "kul" relativt billigt med de "skrot" man har i garaget.
skrämma upp en org 1600 med en vedboturbo trimning så tror jag man ganska snabbt kan hitta 100hk, och det kan man nog få att hålla nån sommar
om man håller koll på oljetryck / oljetemp har fräsh olja och inte utgick från ett superlik till 1600.... och inte kör som man stulit bilen hela tiden.så jag säger rock on! testa er fram och lär er på vägen! var bered på att de kan / kommer att rasa , och ta det med ett
så kommer erfarenheten kunskap samtidigt och sen är det lättare att ge sig på ett mer seriöst bygge.
kort o gott ha KUL!
i garaget!
Härlig inställning... Resan är målet!
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

så kommer erfarenheten kunskap samtidigt och sen är det lättare att ge sig på ett mer seriöst bygge.
i garaget!
