1

var det så att det fanns högerstyrda pickisar med bakdörren på vänster sida men ändå hängd i framkant (hoppas ni förstår min fråga)
jag vill nämligen bygga en fyrdörrars pickis

Man få va som man är när man in't blev som man skulle
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå

2

Annars har jag en bakhängd dörr med B o C-stolpe som kommer från en -66:a DH. Den har suttit på förarsidan.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3 Senaste redigerad av Demian (2012-01-20 15:58:52)

Japp, det finns.  Jag hade också dom planerna förut.

http://i1108.photobucket.com/albums/h407/Wesbrad/T2a712.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w27/fredsshed/034-4.jpg

4

Demian: varför har du övergett dom planerna?
* Finns det någon i detta avlånga land som har en sån dörr?? och går den i så fall köpa??

Das Auto Skellefteå

5

Jag hade lovat att Falmarkshedens speedshop skulle få kapa en av mina (dörr på höger sida). Men, om dom inte är intresserad, och det kan vara något för dig, så får du gärna höra av dig.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

6

hjoggböle skrev:

Demian: varför har du övergett dom planerna?
* Finns det någon i detta avlånga land som har en sån dörr?? och går den i så fall köpa??

Anledningen till att jag har övergett planerna är väl för att jag har blivit mer originalnörd med tiden.

Jag tänkte bygga en bay Tristar. Dvs dubbla bakdörrar och walk through samt sätta i en Audi 5:a

Jag tror t o m att jag kontaktade några engelsmän ang en vänster bakdörr till bay DH. Jag har en höger bakdörr inkl ram bortkapad från en dubbelhytt. Det borde ju gå att bygga om till en vänsterdörr.

Får du inte tag på nått närmare, så står den gratis i min loge.

7

50 split skrev:

Jag hade lovat att Falmarkshedens speedshop skulle få kapa en av mina (dörr på höger sida). Men, om dom inte är intresserad, och det kan vara något för dig, så får du gärna höra av dig.

Danne: jag vill fortfarande ha första tjing på din dörr, men om man fick tag på en färdig v-bak hade ju underlättat jobbet  ICQ/ab

Das Auto Skellefteå