201

25hpman skrev:

Idag har jag delvis kollat upp ett gammalt tips. Tanken var att jag skulle leta upp en plats/gård för att veta var det var o dra dit framåt vårkanten. Jag träffade en gubbe på en marknad som sade sej ha en lada full med grejor o ca 20 hela bilar av vw, "en av varje viktig modell 53-75" som han sa. Jag börjar ju undra nu om det bara var bubbla eller det var kanske mer. Han sade sej ha skrotat ett antal 50-tals bilar o 3 st ghior på 70-talet, och delarna från dessa skulle finnas inrymt i ladan.

Hmmm...den gården jag hittade på aktuell adress, kan inte rymma allt det. Jag ser fram emot våren.  ICQ/ag

Behöver du bärhjälp så hör du av dig ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

202

lasslo skrev:
25hpman skrev:

Idag har jag delvis kollat upp ett gammalt tips. Tanken var att jag skulle leta upp en plats/gård för att veta var det var o dra dit framåt vårkanten. Jag träffade en gubbe på en marknad som sade sej ha en lada full med grejor o ca 20 hela bilar av vw, "en av varje viktig modell 53-75" som han sa. Jag börjar ju undra nu om det bara var bubbla eller det var kanske mer. Han sade sej ha skrotat ett antal 50-tals bilar o 3 st ghior på 70-talet, och delarna från dessa skulle finnas inrymt i ladan.

Hmmm...den gården jag hittade på aktuell adress, kan inte rymma allt det. Jag ser fram emot våren.  ICQ/ag

jag är osse på, hvis du vill ha det??

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

203

tackar för inbjudan!:)kan man kika förbi imorrn en sväng?mvh daniel

buscollector skrev:
lisswandt skrev:
Mohawk skrev:

Sitter där på tisdag kväll och övriga veckan i Gävle. 2 av Sveriges VW städer   ICQ/af

dä gör ja nog mä.ska va i borlänge hela veckan:)

Läge för garagebesök ikväll då Mohawk och lisswandt  ICQ/ag
0765846670 om det blir aktuellt med ett besök  ICQ/ab

Das Auspuff #9

204

ICQ/ad

hamsedk skrev:
lasslo skrev:
25hpman skrev:

Det är bra med frivillig arbetskraft. Det ligger i Vwfreaks domäner, men vi ska nog kunna tassa runt där ändå.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

205

Jag körer alligevel runt i det mesta av Sverige, så varfor inte göre något fornuftigt en enkelt gang ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

206

lisswandt skrev:

buscollector skrev:
lisswandt skrev:

18.00 är det Flat 4 träff på Max... inte för mig då det är simskola då tyvärr  Default/hmm

207

GB skrev:
lisswandt skrev:

buscollector skrev:

inte för mig då det är simskola då tyvärr  Default/hmm

Jag gick med i simskola när jag var typ sex eller så.
Men jag håller ju med om att det är bättre sent än aldrig.  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

208

j:son skrev:
GB skrev:
lisswandt skrev:

inte för mig då det är simskola då tyvärr  Default/hmm

Jag gick med i simskola när jag var typ sex eller så.
Men jag håller ju med om att det är bättre sent än aldrig.  ICQ/ag

ska försöka lära mig till sommaren tänkte jag...  Default/lol

209

http://i111.photobucket.com/albums/n125/michz_2006/Bjrne.jpg

Kolla Aftonbladet nu.. Libyens president utstrålar riktig pondus! Så jag gjorde en liten jämförelse... ICQ/ad

210

lisswandt skrev:

buscollector skrev:
lisswandt skrev:

Det går säkert att ordna Daniel  ICQ/ab  Antingen före kl 18.00 eller efter 19.30 för som GB skrev några inlägg upp så har vi ( Flat4Racers ) onsdagsmöte på MAX hamburgers kl 18.00 varje onsdag. Du är naturligtvis välkommen dit o tjöta vw också om du vill  ICQ/ag

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

211

Michos Miche skrev:

http://i111.photobucket.com/albums/n125/michz_2006/Bjrne.jpg

Kolla Aftonbladet nu.. Libyens president utstrålar riktig pondus! Så jag gjorde en liten jämförelse... ICQ/ad

Ha ha ha ha Default/lol

Buy the ticket, take the ride... - HST

212 Senaste redigerad av Michos Miche (2011-02-22 20:13:04)

Tänk nästa EU-möte när Reinfeldt kliver fram till podiet för att prata allvar, inlindad i mormors gardiner från -73 och farfars långkalsonger på huvudet ICQ/ad Glasögonen hittade han vid vedkapen!

213

buscollector skrev:
lisswandt skrev:

buscollector skrev:

Det går säkert att ordna Daniel  ICQ/ab  Antingen före kl 18.00 eller efter 19.30 för som GB skrev några inlägg upp så har vi ( Flat4Racers ) onsdagsmöte på MAX hamburgers kl 18.00 varje onsdag. Du är naturligtvis välkommen dit o tjöta vw också om du vill  ICQ/ag

kan höra av mig runt 16 imorrn.kursen slutar då.daniel

Das Auspuff #9

214

25hpman skrev:

ICQ/ad

hamsedk skrev:
lasslo skrev:

Det är bra med frivillig arbetskraft. Det ligger i Vwfreaks domäner, men vi ska nog kunna tassa runt där ändå.  ICQ/ad

jag måste nog förstärka mina lås på ladan.. 
eller det va inte min gård du hade hittat..  ICQ/ad

hjälper gärna till å bära skrot om det behövs!  , har stort släp med..   ICQ/af

215

Mitt Felia internet gick just ned ICQ/ac

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

216

jh skrev:

Mitt Felia internet gick just ned ICQ/ac

ja nu funkar det igen!

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

217

Jag är ledig som en MF!  ICQ/af

Mot Hessisch 2017!

218

Sitter på tåget.. prisar min telefons förmåga att bli en Accesspoint=trådlöst internet via mobilen, på datorn!
No more  X2000 internetavgift! ICQ/ab

219

Sitter här och hänger istället för att vara i garaget... Det är för kallt både inne och i garaget. Fryser ända in i märgen  ICQ/am

Alte Liebe rostet nicht!

220

Kallt?? Bara -17 här nu... ICQ/ag

Lite varmare än på länge här så vi bogserarde hem traktorn ikväll. ICQ/ab

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

221

Hebster52 skrev:

Kallt?? Bara -17 här nu... ICQ/ag

Lite varmare än på länge här så vi bogserarde hem traktorn ikväll. ICQ/ab

Porsche traktorn? bilder kommer väl senare? ICQ/ag

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

222

Sitter på tåget till Kastrup för färd vidare mot Berlin.
Sen 30 mil i bil med ett glatt gäng till Bischofsgrün.
Det årliga huvuddomarmötet som brukar kunna bli blött.
För väl man inte hänger så mycket med "team vodka lovers".  Default/lol

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

223

gick nyss upp  ICQ/ab  det är trevligt att jobba natt. Ska åka till uppsala och hämta ut lite plåt till 57an snart.
Och hämta tjejen

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

224

kom nästan nyss hem från skolan och tar igen mig lite...

jag har 2st inställda lektioner imon  ICQ/ag  ICQ/af

Jaa jusste, idag kallade våran engelska lärare till min kompis (mackan) ,att han var mentalt efterbliven och inte fattar ngt  Default/lol   mackan gick till rektorn efter lektionen var slut .

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

225

Idag har jag först hämtat 2 stolar från en -58:a bubbla i Hjärnarp till Steffo, sen har jag kört med 4 st plåt wide 5 till glasblästring o plulverlack. 300:-/fälg var ett juste pris. Sen en sväng om CSP...o sen till tandläkaren. ICQ/ac

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream