101

Ett stort tack till folket för ett väldigt trevligt kalas igår!  ICQ/ab
Var tyvärr tvungen att smita tidigt, så det var lite synd, men det går fler tåg hoppas jag!

102

Vem städar?  ICQ/ad

103

Tack för en kanonkväll!!
Hoppas att detta nu blir en tradition  ICQ/ag

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

104

Tack arrangörerna och alla deltagare för en kanontrevlig kväll! ICQ/ag

105

Välordnat och trevligt!
Jag kände mig mycket väl mottagen fastän jag kom utsocknes ifrån och inte kände SÅ många av deltagarna.
Fick dock under kvällen en hel del ansikten till bekanta Forum-namn, vilket var trevligt.

Smet iväg relativt tidigt och fick aldrig tillfälle att tacka alla arrangörerna ordentligt, så  TACK än en gång!

106

Instämmer i kören, Tack för en grymt trevlig kväll med god mat och fylliga drinkar!

Som Nisse sa, kul att få sätta lite ansikte på fler här i forumet. Vi ses i sommar då alla våra planer och drömmar ska vara färdiga att rulla på vägarna...  ICQ/af

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

107

Tackar för en kanonkväll! För egen del rullades gardinen ner efter att Ghooper drog igång sin bensindrivna groggblandare  Default/yikes   ICQ/ag  Man var ju   tvungen att smaka på allt...  ICQ/ae

108

Tack en otroligt trevlig fest, bra öppet tider med kom iväg i 4 tiden

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

109 Senaste redigerad av easos (2012-01-15 15:48:33)

Känner mig lite klen idag.... konstigt !?  ICQ/ad

Tack för en trevlig träff, trevliga folk & trevlig lokal !
Stort tack till er som drog ihop vwhiteout !

Mycket roligt !

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

110

GB skrev:

Vem städar?  ICQ/ad

jag.demian,gurra,och lite hjälp av nå gävle folk... Default/smile

ett STORT tack för alla som fixat och donat ihop denna fest..
kommer att vilja ha 2taktare i sommar....=)

111

Jaha, nu verkar det som om man missat nåt kul igen... ICQ/ad
Då Bengt ringde mig för å kolla om jag skulle med så kunde jag inte på grund av "arbeit mach ablünung" ICQ/ac , men min personalfördelare gav mej ledigt i helgen Default/yikes , så det är ju bara mitt eget fel att jag inte tog mig i "kraganordnung" och "anruf"ade Bengt för en "meldung in letzte stunde"!!! ICQ/an

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

112

Tack för en trevlig fest !
Det blev en annorlunda kväll då jag blev pålurad en till buss och så råkade jag ta åt mig lite mer jobb än vad jag behöver  Default/lol

113

Mycket trevlig tillställning som jag hoppas blir tradition. Lite udda känsla med 60 pers som känns som en familj. Tack för en grym uppslutning. Kändes som en sommarkväll ,trots kylan. ICQ/af

114

Ja ha då var jag hemma i ostlandet efter en helgturné i Grängesberg och Borlänge! Ni är bara för goa däruppe... Jag hade grymt trevligt som vanligt när det hittas på något däröver. Det var riktigt lyckat och kul att träffa lite nya forumansikten också. Goophers drinkmixer var en höjdare. Vart får man tag på en sådan? Sedan var de ju de där bilderna i en viss telefon... 
Tack alla inblandade för att ni gjorde vintern lite mindre lång!

Alte Liebe rostet nicht!

115

Ja, tack till alla dom som dök upp. Framför allt dom som kom lite långväga.

Vi hade skurat garagegolvet med avfettning och efter att vi vädrat ur lukten i några timmar, så var det väldigt svårt att få upp värmen igen. 100st värmeljus och allt folk hjälpte inte. Det har diskuterats en del hurvida termometerns 16+ stämde eller ej ICQ/ab

Anders (Masen) och Mackan från Mörkö ska ha en extra eloge för sin insatts. Fast de inte hyr i garaget, så hjälpte dom till väldigt mycket. Anders var t o m chefskock...

116

Och nu luktar det inte avfettning utan gammal fylla och golvet är kladdigare än nånsin  Default/lol
Ja en riktigt trevlig fest med trevliga människor och sen att folk ramlar genom bord, somnar sittande på skotrar osv hör ju bara till  ICQ/ad
Så även jag tackar alla som hjälpte till och kom på vår lilla tillställning  ICQ/ag

117

Tack för en mycket trevlig kväll och god mat

Riktigt snyggt garage

70:a Cab, Gazzer, Variant

118

Jaha då har man precis kommit hem då.
Tack för en trevlig helg i dalarna och en jävla bra garagefest.

Typ2 Eh bay 1973

119

Verkar som om ni haft det bra, ganska avundsjuk då man jobbat hela helgen ICQ/an
Hoppas att man får chansen att komma nästa gång...

120

Super trevligt va det, Tack till alla inblandade  ICQ/ag

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

121

Hur var det nu?
Fotoförbud eller inte så "när katten är borta så dansar råttorna på bordet"....eller hur det nu var? ICQ/ad

Post's attachments

DSC_0005a.jpg, 33.95 kb, 800 x 600
DSC_0005a.jpg 33.95 kb, 204 downloads since 2012-01-15 

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

122

Barndoor51 skrev:

Hur var det nu?
Fotoförbud eller inte så "när katten är borta så dansar råttorna på bordet"....eller hur det nu var? ICQ/ad

Haha.. det där var ju kvällens höjdpunkt ! ICQ/ag Olzzon vår lilla Cirkus-artist ! ICQ/ag

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

123

Jag tackar åxå för en supertrevlig kväll med lika supertrevliga människor och passar på att fråga:  Vill ni ha varmados eller calvados till kaffet?   ICQ/ad

Och apropå olzzons cirkuskonster så tog det inte slut där under bordet,  han fortsätte ända in under sängen i mitt och Dannes hotellrum! 
  ICQ/ag

Bara ett år kvar till nästa..

You´ll never know...

124

m.helsing skrev:

Jag tackar åxå för en supertrevlig kväll med lika supertrevliga människor och passar på att fråga:  Vill ni ha varmados eller calvados till kaffet?   ICQ/ad

Och apropå olzzons cirkuskonster så tog det inte slut där under bordet,  han fortsätte ända in under sängen i mitt och Dannes hotellrum! 
  ICQ/ag

Bara ett år kvar till nästa..

Stämmer in i hyllningskören och tackar för en kanonkväll med inslag av det mesta en vw fest ska innehålla! ICQ/ag Angående cirkuskonsterna så är det bara att säga, det bjuder jag på! ICQ/ad Nu är det bara ryggen som ska få sig en omgång i sträckbänken så man blir människa igen.

125

skönt att se att man inte missade nåt!  ICQ/ac

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!