26

Jag såg 2 st golfblå dörrar i ett Borlänge garage idag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

27

Du tog inte med dig någon ner?  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

28

Nej, gnällspik som körde bilen tyvärr. Vill inte skita ner den invändigt med kvalitetsgrejor.

29

j:son skrev:

Åååhh.. Jag håller tummar och tår.
ICQ/ab

Här har jag nu också bild på dörren, vad tror du är den seablau?
http://i52.tinypic.com/qn39dd.jpg

30

Jaaaa, den ser ju ut att va i rätt färg.
Jag är faktiskt inte 100. Googlade på alternativen men det hjälpte inte.
Fler som har skarpa ögon och har någon input?
Kan ju skicka upp en bit av den gamla dörren till dig så du kan kolla.  ICQ/ab

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

31

Ja helt lätt är det inte när man inte har något att jämföra med. Jag ska eventuellt förbi en gulfblå bil i helgen och då kan jag ju kolla om jag tycker att det inte är den färgen. Ett alternativ är ju annars att du skickar upp en bit av din gamla så kan vi jämföra om vi inte lyckas luska ut det på något annat sätt. Å så du vet dörren är fräsch och jag vill ha en femhundring för den.//gusten

32

Tyvärr är dörren som jag har gulfblå, lycka till i sökandet

33

ICQ/ac
Tack ändå.

34

Du, kolla i den där Eriks tråd om en barndoor -53. Där visar en bild på den bussen packad med dörrar. Känns någon färg igen?

35

Tack för tipset!
Det ser ju ut som att en där är i rätt färg och ögnar man på dörrbågen så ser det i alla fall ut att va rätt årsmodell med.
Får dra iväg ett mail till honom.

36

Det är dom dörrarna som jag skrev om tidigare i tråden. Från en 58 eller 59:a Kexiga i nederkant och står längst in i förrådet för tillfället.

37

Aaa, fast på bilden så ser man ett par blåa som verkar va helrätt.
Är dom borta?

38 Senaste redigerad av gusten (2011-02-21 15:57:33)

Kan detta vara något?
http://www.blocket.se/skaraborg/Dorrar_ … 13&w=3

39

Kanon. Tack.
Har mailat och kollat.

40

Det är dom helblå längst till vänster på bilden jag menar så dom finns kvar. Dom som är vita på utsidan och blå på kanten kommer från en 65:a.
Om det inte löser sig på annat sätt och du hittar några närmare så försöker jag stöka fram dom ur förrådet och ta några bilder.

41

Mindes fel gällande dom blå dörrarna. Dom är från en 60 eller 61 så det är tryckknappshandtag.

42

Fast handtaget kan man ju byta eller bara leva med att det är ett annat.
Skick och pris? ICQ/ab

43

Då är det ju samma handtag som du har nu...behöver inte bytas!

44

Tänkte det med, men känner att där är många som kan mycket mer om bubbla än jag.
Och skulle det behöva bytas så är det troligen något jag fixar. ICQ/ab

45

Jag får försöka stöka fram dom och ta några bilder. Pris kommer vi nog överens om och transport kan vi nog också lösa?
Är det bara höger du är spekulant på?

46

Bara höger.
Håller en tumme att det är rätt färg med.
Hitta gärna en W-lucka medan du stökar med.  ICQ/ag

47

Någon lycka än Erik?

48

Har tyvärr inte hunnit än. Försöker fixa det i helgen.

49

Har nu varit och fotat högerdörren.
Hör av dig via mail j:son så skickar jag bilderna
erik_dahlqvistsnabelahotmailpunktcom

50

Har mailat er båda.