Akta dej Helsing, jag vet var din postlåda bor...
Jag har problem att byta avatar... uppladdningen vill inte bita.
Jag har problem att byta avatar... uppladdningen vill inte bita.
hade samma problem. ta bort den du har nu och logga sen ut. sen loggar du in igen och laddar upp nya. då funkade det för mig. fråga mig inte varför 
Många gånger så rensas cookies när man loggar ut.
Kan vara därför.
Jag tänkte fråga om verktyget som Classic VW har som man fixar bromsrör med. Kanske skulle ha en avdelning där vi diskuterar produkter? Typ som verktyget, eller om någon firma kommer med till exempel nya droppade spindlar. Bara en idé, så kan folk få lite överblick istället för att leta reda på enstaka trådar utspridda över hela forumet. Ofta vill man leta reda på en sådan tråd, och då kan det vara bra att kunna utesluta alla andra forumavdelningar på en gång.
Vad sägs?
Bumpar mitt inlägg, jag tror att goophis lille missade det. Det blev lite mer aktuellt nu att ha en del för recensioner av nytillverkade produkter. Nyligen startades det en tråd om Verktygsbodens artiklar. Och nu tänkte jag recensera Biltemas bromsrörskonare som SKIT. Efter första konan var den trasig!
Avatarbytet funkade bra när jag loggade ut och sedan in igen.
Michos Miche skrev:Jag tänkte fråga om verktyget som Classic VW har som man fixar bromsrör med. Kanske skulle ha en avdelning där vi diskuterar produkter? Typ som verktyget, eller om någon firma kommer med till exempel nya droppade spindlar. Bara en idé, så kan folk få lite överblick istället för att leta reda på enstaka trådar utspridda över hela forumet. Ofta vill man leta reda på en sådan tråd, och då kan det vara bra att kunna utesluta alla andra forumavdelningar på en gång.
Vad sägs?
Bumpar mitt inlägg, jag tror att goophis lille missade det. Det blev lite mer aktuellt nu att ha en del för recensioner av nytillverkade produkter. Nyligen startades det en tråd om Verktygsbodens artiklar. Och nu tänkte jag recensera Biltemas bromsrörskonare som SKIT. Efter första konan var den trasig!
hände mig oxo fast för 15år se när jag provade kona stålrör 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Går det att fixa opålitligheten i forum-mailen på nåt sätt..?
Jag föreslår att man helt tar bort visningen "E-post" i profilrutan tills dess man löst problemet. Man blir ju bara irriterad
... och folk som missat att den inte fungerar sitter ju och väntar på utlovade mail helt förgäves 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Jag föreslår att man helt tar bort visningen "E-post" i profilrutan tills dess man löst problemet. Man blir ju bara irriterad
... och folk som missat att den inte fungerar sitter ju och väntar på utlovade mail helt förgäves
Ja, det verkar vettigt..
Hej! Jag ber än en gång om ursäkt om detta... Jag är fortfarande i USA men tar tag i detta nästa vecka när jag kommer hem. Sorry igen, och trevlig helg! / Jonas
Hello goopher..
Detta forumet är och kommer bli kanonbra.
Jag höll på diskutera med några av grabbarna/gubbarna här på forumet om att det kanske skulle finnas en kategori som heter Litteratur
där man kan posta nostalgibilder nostalgiannonser om vw och försäljningsbroschyrer ev elscheman ja you name it...
Det skulle göra det lättare att hitta och att övriga kategorier hålls "renare" ?
Bara en tanke.
Ha de gött på andra sidan sjön.
Mvh Ch
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Eftersom inte E-post-funktionen funkar, varför inte ha PM som många andra forum har.
Och möjligheten att se vilka trådar man postat i tidigare. Igen. 
Märkte en sak nu, när man tryckte på en länk så öppnades den i samma fönster, skulle det gå att få så att länkarna öppnades i ett nytt fönster så att man fortfarande kan vara kvar på boxerville i det första fönstret
Det stör jag mig också på. Det var lika på meanbugs också, men vet andra forum, tex early911.se som har det löst.
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
sotterman skrev:Märkte en sak nu, när man tryckte på en länk så öppnades den i samma fönster, skulle det gå att få så att länkarna öppnades i ett nytt fönster så att man fortfarande kan vara kvar på boxerville i det första fönstret
Det stör jag mig också på. Det var lika på meanbugs också, men vet andra forum, tex early911.se som har det löst.
Hej! Menar du alla länkar eller bara "externa" länkar som postas i tipstrådar och liknande?
Det vore skönt om alla länkar öppnade i ny flik, som på theSamba m.fl. 
Det hade varit bra om det gjorde det
x2
Hmmmm... Alltså även boxerville.se länkar - internt inom forumet? Om du går till thesamba.com så öppnar INTE alla länkar i nya fönster. Klicka på "classifieds", sedan på "forum" så får du se. Interna länkar öppnar i samma fönster, externa länkar öppnar i nytt fönster. Så hur menar du? Vad tycker ni andra?
He he - jag skrev ny flik, Jonas, inte nytt fönster 
bara externa länkar tycker jag.
annars blir det ju en väldig massa boxerville sidor öppna efter en stund.
bara externa länkar tycker jag.
annars blir det ju en väldig massa boxerville sidor öppna efter en stund.
Jo, men du 'klickar' ju bort rutan när du läst och kommer då automatiskt tillbaka varifrån du kom.
Vitsen med att öppna i ny flik är att slippa använda 'backa-tangenten' femtielva gånger om man vill klicka på nya länkar 
Om man följer en länk, och sedan hittar en länk som leder till en ny länk... (ja ni fattar säkert) så är man ju till slut helt vilse
Just my $ 0.02
Loyden skrev:bara externa länkar tycker jag.
annars blir det ju en väldig massa boxerville sidor öppna efter en stund.Jo, men du 'klickar' ju bort rutan när du läst och kommer då automatiskt tillbaka varifrån du kom.
Vitsen med att öppna i ny flik är att slippa använda 'backa-tangenten' femtielva gånger om man vill klicka på nya länkar
Om man följer en länk, och sedan hittar en länk som leder till en ny länk... (ja ni fattar säkert) så är man ju till slut helt vilse
![]()
Just my $ 0.02
Aaa. Du har inte Mac.
Då drar man bara tre fingrar åt vänster på padden. 
Men jag håller med.
Och en symbol ute i marginalen som indikerar om man tidigare postat i tråden. 
Och en symbol ute i marginalen som indikerar om man tidigare postat i tråden.
X2
Finns bl.a på bugpeople-forumet. Det blir som en tråd-prenumeration 'light'. I stället för att få e-postmeddelanden om trådar du följer, så kan du genom en liten diskret symbol direkt se om du fått svar i trådar du själv har postat när du väljer 'Nya inlägg' i översta listen här på forumet.
Det är ju rätt smidigt för oss som postar tämligen flitigt 
175 2011-03-15 22:04:19 Senaste redigerad av Michos Miche (2011-03-15 22:08:37)
Goopher, vart har du tagit vägen? Läs mina tidigare inlägg på föregående sida. Nu har det startats en tråd om Biltemas dåliga soppaslangar, så ett behov av en forumavdelning för recensioner för verktyg och tillbehör finns. Det kan komma till hjälp om man har bråttom och måste kolla en snabbis, då är det bra om trådarna finns samlade på en gemensam avdelning. För jag har en känsla av att fler trådar av den här karaktären kommer att startas.