Jag gillar faktiskt forumets färget. Om man stänger av visningen av avatarer ser websidan väldigt seriös ut och lyser inte när man surfar på jobbet.
antar att man säger +1. Håller med HenrikL, tycker att det vita, och "chestnut brown" och "platinum grey" lirar bra och det ser lagom seriöst ut och dessutom "stil-oberoende". Plus att det inte "blinkar, flashar, och lyser" så enormt mycket, om man emellanåt använder sig av en paus på jobbet för att kolla lite VWs... 
Vidare så håller jag med om att försöka hålla "sig line" till just en sig line, dvs begränsa möjligheten att dundra upp större bilder eller att sig line utrymmet i sig blir "längre" än inläggen i tråden. Tycker det räcker med listning av sina fordon, eller ett citat eller vad man nu vill ha som sig line...
Hänger på en del andra forum där man har enorma sig lines med bilder och allt möjligt, och där forumägaren dessutom har börjat skjuta in reklamplatser "mitt i tråden", vilket är ruskigt irriterande och det blir svårt att följa "flytet" i tråden och det blir ett evigt scrollande för att läsa själva inläggen.
bara ett par åsikter. Tycker detta ser bra ut! 
mvh

...